Isnin, 28 September 2009

Entry basi..kejadian2 sblm nak raya...

sori ye korang...dah lama aku x berhapdet belog dek bz beraya ke sana kemari..so arini aku nak paparkan entry sblm nak raya dulu...sbb byk sgt gambar dlm camera aku nih...


ni gambar2 dua hari sblm nak raya...aku ajak family aku serang jusco balakong...shopping brg2 raya tuk derang....hambik la korang sampai lebam...sbb aku dah niat nak belikan tuk parents dan family...tp x sangka lak sampai beriban aku abis tuk mlm tu jer...kahhhhhhhh...padan muka aku...xpelah, aku ikhlas..bukannyer selalu...janji derang hepi...

suar jeans dan stokin leesya

kasut bb byk dah abis stok dan size...jd aku rembat ni jer...tp x penah pakai pun tuk raya..ekeke...

adiah sepasang baju dan suar jeans tuk asben terchenta...

memandangkan jam laki aku dah punah awal tahun aritu, aku adiahkan dia jam tgn...kira ni adiah tuk besday sekali...kahhhhhhhh


sempoi jerk...tp i likeeeee

ni plak beg tgn tuk mak aku...beg jenama carlo rino..lepas less 50% tp rege masih lg 200+++...x kisahlah, janji mak aku soker...


baju aku tuk jenjalan...murah jerk...kat jusco..




aku punye gak...


kasut raya pilihan mak aku...siap tangkap ngan kaki mak aku sekali..ekeke...

kasut raya aku...


token tuk diri aku sendiri...aku rembat kat mng klcc..dah lama aim beg nih...

ni la beg yg aku rembat...aku mmg soker beli beg besar2...sonang nak isi pampers anak, dan duit raya anak...kahhhhhhhh....
ada lagi brg2 yg x sempat aku snap..utk apak aku...aku bagi duit ajer sbb abah aku nak beli sendiri...adik aku pun nak duit jer...tuk bibik aku belikan baju raya..dia ni pandai demand tol...nak beli yg mahal jer...tp aku x layan nafsu serakah dia...aku beli hat murah2 jerk...
apak dan ibu mertua...aku bg angpau dan kueh2 raya...ekeke...
jd sempurna sudah niat aku...alhamdulillah...selamat la korang beraya yer...
pasni aku paparkan entry masa raya plak...tunggguuuuuuuuuuu.....

2 ulasan:

Ryn berkata...

padan ler aritu dtg umh aku ada 'bau kedai'....tmbh2 beg merah tuh....kahhhhhhhhhh...jgn marah arr gurau2...

Mrs. Simplicity berkata...

dah tau si nome ni lama menyepi mesti beraya sakan. hehhe.. shopping last minute lg terasa best kan?