Rabu, 30 September 2009

Beraya ke umah kawan2

ari sabtu lepas bersamaan ari raya keenam...aku last minit pakat ngan ryn dan mel nak beraya2 ke umah ryn, aiza dan umah mak aku kat serdang...ni pun aku paksa laki aku amik coti ari sabtu tuh...kalau idak, dia asik polon nak keje jer...


sesudah itu, aku kemas2 dari umah aku kat subang, terus berdesup ke umah ryn yg cuma sekangkang semut jer...time tuh dah kul 12.30 thari...mel udah sampai dulu dari aku....di umah ryn, aku ngan gelojohnyer menyerbu mkn bihun goreng singapore yg sangat mantop....aku sorang je yg mkn bertambah2...kahhhhhhhhhhh....bukan apa, senang nnt ryn nak basuh pinggan...ekeke...bile memasing dah kenyang..dah ketawa terbahak2...haruslah adakan sesi bergambor beramai2...
pastu lebih kurang kul 2 ptg, kitaorg terus terjah umah aiza dan berikutnyer ke umah mak aku kat serdang

tu dia tuan umah adam...tengah syiok main

ada tokoh tak ryn dpt bb gegel...ya ampun beb!

emak dan anak2 memasing

mak2 berposing jap


giliran en somi lak berposing

en somi dan adik2...oooppsss ngan anak2 memasing...






7 ulasan:

Ryn berkata...

mantopppppppppp....i loike korang dtg...tmbh2 mel sebb 2nd time jumper...ngn ko tkyh ckp laa memg dah selalu....aiza pn sama...heheheeh...next trip, plan cun2 ye...

saveme_zero berkata...

posing baik pya ko erkk..ekekekek. pasni ajak aku weii..nak beraya dgn korang gak

Mrs. Simplicity berkata...

1si time nengok mel upclose & personal. nak tgk kat blog dia takde pun. hehehe...

posing tetap posing ye dimana saja anda berada. :)

nome berkata...

ryn: bile la next trip tu ek? harus ku intai dulu jadual keje laki aku...almaklumlah payah tol nak coti...

sue: insyAllah panjang umo, dptlah kita beraya sok...tp selalunyer aku ni payah sket nak plan awal2...sbb sokmo x menjadik...

alya: aku pun baru pestime tgk dia...sgt comel orgnyer...kiut jer ala2 ustazah aku masa sekolah rendah dulu...pose ttp pose...ekeke...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

wei bila ko nak dtg jumpa aku plak??
heheheh
ko ni sama kes la macam aku
lepas kawin jer kembang semangkuk..huhuhu

shah-ila-ain berkata...

ahaakkk...mcm ostazah ko ye nomie....kahhhhhhh...
aku kan dr rumah planing nak pakai kebaya n selendang jerrr....pastu laki aku tak bg dia kate nnt aku yg over dr dia...uhuukkk.....

agak2 kalau aku jemput korang nak ke dtg umah aku...haha...

nome berkata...

tini: kahhhhhhh...mmg aku dah kembang pun beb...lepas dah kena "baja" haruslah mekar setamankan? ekeke...ni yg aku tungkus lumus nak dpt body dolu2 tp lambat arrr....

mel: pakai je lah mel...ate beraya kan? haruslah glam gitew...aku kalau xde hal, aku dtg je umah ko sok...