Khamis, 17 September 2009

Gift raya

jap lg aku nak chow dah..boss bg aku balik awal..


arini byk aku nak mengangkut bawak balik ke umah...alhamdulillah syukur rezeki..dan syukur sesangat aku keje sini...syg gilos kat boss2 aku...


time acih yer boss2 sekalian...jgn loper tawun dpn bg lagi...ekeke....


hamper raya ikhlas dari Operations Manager aku, Mr Wong...tengkiu boss!

homemade kuih semperit dari kwn seopis aku

balang berisi agar2 keras dari secretary finance, kak niza..ailebiu lalink!


cupcakes yg kiut miut dari anak Dato Fuad, Nadia...tengkiu dik!
cokelat patchi yg sodap nak mampos dari boss aku lagi sorang

ni isi dlm kotak patchi td..samat aku bantai bukak posa ni nnt...



beg yg berisi kuih muih raya dan air kordial ikhlas dari vendor sense services


ni intipati dlm beg tuh...tengkiu oollzzss!!!


6 ulasan:

Ryn berkata...

Uu makk aii....byk nyeeeeeeeeee...

Rezeki raya korang ler nih...

Ptg ni jgn luper...Johnny's ok!

Hahahahahahaha....

fazilzura berkata...

MAK AIIIIIIIIIIIIIIII
bnyak nye gift ...
jgn lupe wat open hous beb

saveme_zero berkata...

walaaa...murah rezeki ko. sila la jemput nti..kahhhhhhhhhh

Ibu Mifzal berkata...

bestnya..keje kat situ mie..dpt banyak gift

mamashasha berkata...

fuyooo byk tuh !!!rejeki-rejeki...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari Tinie, Alek & Fatin :)