Jumaat, 11 September 2009

Sopping kecil-kecilan

mlm ni aku ada jamuan bukak posa kat hotel impiana klcc...ditaja oleh big boss aku...tp sawan la nak nunggu dari 4.30ptg sampai ke 7ptg...lama tu...dok kat opis ni tdo la jwbnyer...kejung hotak aku...

td t'hari seperti biasa aktiviti aku ke pasar MAS...ramai tol org sopping last minit tuk raya...meriah sgt...cam pesta jualan murah lak..tp mmg murah2 pun belakang MAS tuh...aku lak saje je nak mengintai beli anting2...td carik punyer carik..dptlah satu yg berkenan...murah jerk...10 hengget....pastu sebat sepit lip-lap2 satu..cute...kalau kat evita peroni sepit nih..sure dah 80 hengget..tp kat pasar tu cuma 8 hengget jer...

then ternampak lak satu tshirt body kaler itam..lengan panjang...simple tp nice...design cam MNG...aku tanya bape..dia ckp 6 hengget jer...wajib ku rembat...singgah kedai sebelah lak, ada jual bag makeup yg simple..rege 3 hengget..oklah tuk letak dlm beg tgn aku..sbb yg skrg ni dah rompong (koyak)..ganas tol aku nih...jd tu jela yg aku rembat...
aku minat sbb nampak sweet n simple
aku rembat sepit ni sbb aku rimas rambut aku..panas sgt kat belakang MAS td
8 hengget je nih
beg make up simple
baju body lengan panjang ala2 MNG...6 hengget jer

1 ulasan:

Ryn berkata...

dah agk dah mesti gi soping ni...maklumlaa jumaat kan...byk ko rembat tp harga sgt best..kalo aku , sure lebih dr tu aku rembat