Khamis, 17 September 2009

Brg yg aku rembat tuk raya dan bukak posa kat Crown Plaza

smlm bile dah dikabarkan aku and the gang dpt bonus..terus kami terjah bank kat klcc...hamik ko..penuh ngan gang2 opis aku jer...ekeke...pastu terus la kan terjah ke isetan dan parkson...aku gi dept kanak2 sbb aku lom sopping baju leesya lagi...



jd smlm dptlah aku rembat baju raya tuk anak aku dlm 7 pasang...alhamdulillah...syukur...lepas tu gi kat bahagian bag lak...sbb aku niat mmg nak beli bag...dan2 tu gak..mata aku terpana kat bag DKNY...wallahhhhhh...cantek giler..ada less 30%...tp rege pas less pun mmg terjungkit...tp aku nekad cam nak beli sbg token tuk diri sendiri...arini t'hari nak gi serbu...kahhhhhhhhh...i likeeeee....



pas dah sopping smlm tuh, aku terus jer terjah hotel Crown Plaza kat dpn opis aku nih...bukak posa..yg bestnyer leh ajak spouse...haruslah laki aku ikot sekali..makan sampai lebam..aku leh bg 10 bintang kat otel nih..makanan sgt sodap dan terlampau byk..kalah otel2 lain yg aku gi sblm nih...mkn punyer makan...borak punyer borak..gedik punyer gedik...kitaorg blah dlm kul 9 lebih...best gilos..spt biasa..meja akulah yg paling kecoh kat situ...aku soker...sbb perasaan raya menguasai diri...



arini plak...pg2 lg aku dah masuk bilik boss, buat muka seposen ckp nak balik awal arini sbb lom sopping raya tuk family..x ku sangka boss aku bg aku balik pg td gak...cewwahhhhhh...ailebiu la boss...tp xkanlah aku nak gi serbu klcc yg lom bukak tu...so thari kang aku chow...



untuk kwn2 yg ku kasihi dan sayangi sekalian, aku nome memohon ampun dan maap kalau sblm ni aku penah sakitkan ati korang...atau terlepas ckp apa2..sbb yg baik datangnyer dari Allah s.w.t...dan yang buruknyer datang dari aku...semoga hari raya ni membawa keceriaan kepada kita semua...selamat hari raya tuk semua...kalau ada wat open house..habaq kat aku...insyAllah aku sampai...

baju leesya




mak yong mkn ABC

samar2 gambar aku amik sbb cahaya kat situ cam lampu tdo....very the lomantic...

pose maut jap yer lalink

ya Allah bang..kuatnyer ko mkn...penuh molot

borak apa la tu ek...kutuk kitaorg ker..atau bincang psl bonus..kahhhhhhh...

pasangan yg bleh buat iklan colgate

yg ni manja2 gitew

kebulur korang yer...

mamat ni lagilah..abis sumer waitress dia ngorat padahal bini sebelah jer...gatal ko yer...

the foods

5 ulasan:

Ryn berkata...

Akhirnya berjaya jugak merembat ape yg ko idamkan ye...Alhamdulillah syukur nikmat Allah...

Di kesempatan ni aku ucapkan,

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN utk Nome sekeluarga"

Ampun maaf silap dan salah selama kite berlaga2 kapla...

Raya jgn luper dtg umah aku tau!!

Mrs. Simplicity berkata...

nome, last minute punye rembat pun tetap cantek ok baju2 leesya tu. aku je tak sempat gi isetan tahun ni. selalu terjah gak.

waa baik tul boss ko bila bagi alasan tak sopping lagi.

ape2 pun dikesempatan ni, aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri utk ko sekeluarga. mintak maaf kalau aku ade terkasar bahasa dengan ko ye :) enjoy raya to the fullest ok!

saveme_zero berkata...

cantik la baju2 aleeysa tu me. kenan aku tgk..ekekek.

aku pun nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri. klu ada salah & silap,harap dimaafkan. Jemput la dtg ke rumah raya nti k.

nome berkata...

ryn: alhamdulillah ryn...rezeki Allah bg...aku syukur sgt...aku pun nak ucapkan ampon dan maap dari ko sefamily yer...maafkan segala salah silap aku yer masa laga2 kapla ngan kamooo...udah pasti aku terjah umah ko masa raya..ko pun sama tau..dokat jo umah kita

alya: tu je yg dpt aku rembat kat isetan...ada byk lagi baju tp hat lain xde diskaun byk sgt..so yg ni je lah yg sedap di mataku...aku mintak maap ngan ko gak yer alya...jgn loper raya umah aku nnt...leh kita laga2 kapla..

ksue: ko soker ek baju2 tuh..byk kat isetan...tp tu la..nak ke situ yg malas tu kan..aku gi sbb dokat ngan tmpt keje...kalau jauh, aku pun mls...samat ari raya yer...insyAllah xde apa2 hal sampai la aku nnt ke umah ko ksue...

fazilzura berkata...

Amboi ko sakan yek dok soping moping... lawa2 nye bj gurl .. aduyaiii huhuhu...

mknan kat otel tu sgt2 ler sedappp