Isnin, 14 September 2009

Berbuka kat Hotel Impiana tajaan kompeni

ari jumaat lepas, aku berduyun2 gi Hotel impiana klcc...ala belakang building opis aku ni jerk..sgt dokat...so dah touch up ngan bebudak kat opis nih..lebih kurang kul 7..kitaorg gerak..jalan lenggang kangkong gi otel...walllahhhhhhhh...

aku hengat kitaorg yg awal, rupe2nyer dato dah siap nunggu depan pintu ko..very the awal...lapo ye tok..kahhhhhhhhhhh....
dan tanpa ku sangka...baju kurung yg aku pakai aritu SEJIBIK sama ngan chairman aku DATO FUAD....kahhhhhhhhhh...terus je org gossip tau..siap panggil aku DATIN lagik...kembang montot makcik...aku terus terjah dato..jln beririgan...dia ni sporting giler sbb dia tau kapla aku jenis masuk angin..maka dilayan la pangai sawan aku nih...i lap u la datooooooo...

dah mkn minum bagai lepas azan buka tuh, terus je ada edisi bergambo jakun beramai2..very the gamat kat otel tuh..kering gusi tgk pangai sekor2...cam beruk mak yehhh....ekeke...ada ka ptt, derang suh aku ngan dato jd pengantin kat kusi tuh..siap ada pengapit ko...kahhhhhhh..dato pun sporting..siap panggil aku darling lagik..haruslah aku pun berlakon jd pengantin...aku sokerrrrr....
penat tol bergambar...makan x layan sgt..tp bergambar yg over...ada sorang kwn opis aku ni model dan pelakon tv...dia byk buat iklan kat tv..antaranyer colgate, mopiko and berlakon dlm citer 'cikgu rubina'...dia ni pun kapla giler2..halim nama dak nih..suka sakat aku..aritu byk giler bergambar ngan dia nih...ala2 cover majalah hai..kahhhhhhhh...aku layankan ajer..sib baik la laki aku x ikut..kalau tak...sendiri mau hengat la.....

loper lak aku nak snap gambar kambing tergolek kat otel tuh...
di antara gelagat aku


welcome note

baju yg aku pakai mlm tuh...sedondon ngan dato...kahhhhhhhh


hiasan atas meja

sesi bergambar sebelum berbuka



muka kontrol lapoooo....


snap sendirik...

the foodsssss
aku punyer...first round

ni kwn aku punyer foods...sodap di tekak ku


the desserts...eskem jenama baskin robbins..siap ada cheese kat dlm...wallahhhhhhhh..superrbbb

my peberet..oyster...sila jgn muntah ijo yer...aku ni mmg antu mkn benda nih..siap berebut ko...hat itam tu kicap yer...bukan bendalir..ekeke...


THE SAWAN GENG...hat baju rimau dan songkok tinggi melangit tuh...khairul a.k.a Azwan ali...dan sebelah yg kiut miut tuh...dak pelakon yg aku ckp tuh...halim...korang mesti perasan dia dlm iklan colgate yg kena screen gigi tuh...kahhhhhh...


kami yg dah kekenyangan..hambik ko...mkn x hengat...



mcm iklan ubat batuk cap ibu dan anak..kahhhhhh...tu yg aku malas tangkap gambar ngan org selim melim nih...huhuhu


gi uk uk (biyak) dulu...sambil tu posing jap...kahhhhhhhh...

aku dengan tea lady officer..kak mariam..

kita minum dulu...manis giler kelapa nih


dpn pintu pun jadik..kahhhhh


the macho man...aku suka derang nih..gile2 oooo...
posing lagik..

sebahagian dari bebudak opis

masa ni kontrol la konon...

tengah panaskan enjin
reramai...jakun bergambo

soker masing2 yer...mkn preee

mana je ada cahaya camera, mesti aku ada...kahhhhhhhh....

jeng..jeng..jeng...nilah chairman aku..DATO FUAD...sedondon dan sejibik giler baju kami...beli 5 meter..4 meter tuk aku..semeter tuk dia..kahhhhhhh...sporting gilos layan kapla masuk angin aku nih...time nih aku sakat dia dok terkangkang camtu..aku pun tiru style dia...kahhhh..tu yg sengih2 embek tuh...


sanding ala2 pengantin u...byk tol pengapit...time ni aku wat malu2 meow..kahhhhhh...boss aku tu x leh nak wat pe...layankan jelah...

ni gambo ngan dato farish lak...aku menggedik di sebelah dia...penyapu tol...kahhhhh


berkilat la dato kapla ko, silau mata aku..tp ko ttp encem...ekeke...ayat2 bodek nak duit raya...


keliwon di tengah malam...on da way nak balik...

terlebey sudahhhhhhhhh....

9 ulasan:

Ryn berkata...

Selamat pengantin baru mie...kahhhhhhhhhhhhhh..mau aku kena lempang ngn laki ko kang...hahahahahaha...

very da sedondon..tak sangka aku...hahahahaha...mkn meriah beb...ko tu sukat2 ye jgn main telan je...maklumlaa ko kan dah muak mkn kat otel...mcm aku ni jakun...sure melantak mcm ape je...

nome berkata...

KAHHHHHH...lawak tol statement ko beb...kawen olok2 jer..kang abis aku laki aku terbalikkan..

mula2 aku sukat la makanan...tp dah lama dok terperap kat situ...x main sukat dah..main belasah jer...

Mrs. Simplicity berkata...

nome, mmg sedondon la ko dgn dato tu. hahaha.. amboi, da sedondon siap dok sebelah2 lagi ek. hehehe... marah datin tau.

tak pnh makan oyster. sedap ke wei?

fazilzura berkata...

AMBOI ko .. suke ler tu ala2 Dato yek ..
kire mlm tu ko vouge like Datin ler yek .. siap sempat post kat toilet .. aduyaiiii

nome berkata...

alya: kebetulan beb aku pakai baju sejibik cam dato...apa lagi..soker la aku...siap ada lagu kompang lg dlm hall tuh..meriah ko..sib baik datin tarak..kalau tak, kena sula free ngan datin...

bg aku sodap je oyster yg fresh di tekak ku...sekali sekala mkn ok..tp kalau ari2 pitam gak la...

zura: bukan selalu dpt peluang nak jd datin..amik berkat...lgpun dato ni dah ku anggap cam bapak aku da...toilet pun jd la nak tempek gambo...cantek giler toilet dia...

mamashasha berkata...

nome...ko mmg janji ke dgn dato' tu?
makan kat hotel lagi kamoo ye....bestnye aku tgk...

nome berkata...

kahhhhhhhhhh...aku x janji ngan dato tu pun..tp aura kuat kot..tu yg terpakai baju sama..ekeke..jgn ko bed..kang aku kena lekat kat dinding ngan datin kang...

arini aku ada lg mkn kat otel sbnrnyer tp aku x gi arini punyer..aku gi esok punyer kat Crown Plaza...abislah aku..makin tembun la...huhuhu

shah-ila-ain berkata...

sgt best aku nengok suasana berboke korang...meriah dan mesre...bestlah ko leh gang2 dgn boss....

nome berkata...

mmg sonok mel dpt berbuka ramai2 nih..gamat giler..dpt plak pangai setan cam aku nih..haruslah dato pun tergelak bagai..dato tu x leh nak watpe dah ngan aku..dia dah leh terima hotak aku yg masuk angin nih...mmg sporting gilos...ngan dia leh je nak gurau2..so far aku mmg niat nak sign mati je ngan opis nih..coz i like the suasana and kwn2 kat sini...alhamdulillah...