Selasa, 8 September 2009

Hari Raya Gift

seperti kebiasaan tiap2 tawun, aku akan dpt hari raya gift dari hotel...sbb aku la kuli yg selalu buat booking tuk bebudak offshore maupun boss atau org2 opis..maka hotel dgn baiknyer menyedekahkan token gift tuk aku...i likeeeeeeee...aku lak sgt soker kalau org bg gift nih..lagi2 benda pree dan cantek kan...mmg aku simpan sbg koleksi aku kat lemari umah...
alhamdulillah jemputan mkn kat hotel pun byk...murah rezeki..jimat uwang dan makin tembunlah aku...aritu kat impiana klcc...mlm ni kat novotel sebelah pavillion...ari jumaat ni, repeat balik kat impiana..pastu selasa dpn kat equatorial, seterusnyer kat grandseason dan diikuti rapat oleh JW Marriot dan Istana Hotel...ekeke....kalau larat, aku gi lah terjah sumer...nampak sgt aku gelojoh mkn...kahhhhhhhhh

paper beg equatorial

cop mohor atas gift

inilah dia leather box yg berisi kueh2 raya dan kurma pemberian ikhlas dari equatorial (kotak ni leh guna tuk simpan subang, cincin, gelang, kerongsang dan etc..sgt berguna tuk org pompuan)

10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

wah, bulan puasa bulan makan besar ye ko me. untung betul dpt aarange buka puasa tuk ofis ni kan? best2!. complimentary gift yg ko dpt tu cun. mmg sesuai la letak bekas barang kemas. ehehhe..

~chekuna~ berkata...

best ek..dapat gift raya..
every year lak tu.. he he
selamat hari raya..:)

nome berkata...

alya: aku pun kenan kat box yg equatorial bg nih..leh letak mcm2 dlm tuh..very chomel..psl makan kat hotel lak..mmg byk dpt jemputan..tp aku cam x larat je nak terjah sumer...ekeke..tgh nak diet nih...

chekuna: samat ari raya tuk awk gak...mie mmg soker sgt dpt brg pree...lagi2 comel lak tuh...kalau nak beli, alamatnyer mmg x terbeli la..ekeke...

mamashasha berkata...

bestkan...cantik kotak tu me...ko yg dpt present cam aku ni yg dok bagi kat customer pulak....

Reena berkata...

bestnyer dapat gift selalu...pas tu makan kat tempat2 best...

Ryn berkata...

amboi hbs sumer hotel keliling pinggan ko pi santap eh...untung ko...rezeki beb...

shah-ila-ain berkata...

betul tuhh morah sungguh rezki ko mie....bukan senang weihh nak dpt rege morah kat hotel2 nie...bestnyerr..lama gilerr tak makan kat hotel...

nome berkata...

bed: la.terbalik plak..cian ko...ko lak yg baik sedekah gift kat orang...tp ko ada dpt tak?

reena: kat opis ni selalu gak hotel jemput gi mkn2...mana x tembun setaman haku nih...asik melantak ajer..ekkekee...

ryn: rezeki ramadhan beb...nak bayar pakai uwang sendiri rasa rugi..baik gi hat free ajer...kahhhhhh

mel: tol ckp ko, skrg ni rege mkn kat hotel udah melambung...naik dable lak tuh..jd kalau ada jmputan pree gini, eloklah terjah...

ai berkata...

murah rezeki kau! aku kat opis ni setahun sekali jelah buka kat hotel tu. ahad ni nk try kat KL convension centre plak..ngeeeeeeeeeee

nome berkata...

try kak jgn x try...aku rasa ko nak bukak kat hotel traders tuh..aku penah la sentap kat sane 3kali..makanan leh tahan cedap...harus ko mkn sampai lobam kat situ kak..