Khamis, 10 September 2009

Kad Raya Pertama Dari Ryn


bangga bangat bile aku dpt text msg kat skype..."sile kolek kad raya dari belog aku yer"....so aku apa lagi...teruja la...kad raya yg sweet kaler green dari ryn sefamily....sedondon gitew...


tengkiu yer lalink...ailebiuuuuu...jgn loper ketemu kita di ari raya sok...ampun dan maaf aku pohon dari ko selama aku jd sehabat ko yer...walaupun kita ni mulanyer kenal dari forum m.com...tp aku rasa kita serasi dan sekapla...semoga persahabatan kita berterusan sampai kiamat....

6 ulasan:

Ryn berkata...

hehehe..dah tepek eh...

aku pn sama gak...mintak maap hujung rambut sampai hujung kaki kalo ada tersinggung ke, terasa ke, halalkan mkn mnm kitorang eh...

raya sudah pasti ketemu...kem salam kat asben ko + leesya, mak pak ko + adik ko...

nome berkata...

huhuhu...cam esok raya plak..ekeke...

aku pun sama ryn..mintak maap dari ujung dunia timur sampai ujung dunia barat...halal ek apa yg termakan dan terminum....halal sekali gosip2 dan jimba2 antara ko dan aku sekali..ekeke..

kim salam kat sumer laki ko, anak ko, mak pak mertua dan adik badik kandung dan ipar duai...

Jue @ atanayuiman berkata...

selamat hari ray..

mohon maaf di pinta.. :-)

shah-ila-ain berkata...

hamboii kad raya canggih...aku punya tak de ke ryn..huhu....

aku pun nak mintak maaf erkk pada kowang nie semua...harap segala dimaafkan...

mamashasha berkata...

aku tak ambik lagi.....

nome berkata...

jue: samat ari raya kat jue gak..maap zahir dan batin yer kalau ada tersalah kata dan ucapan selama ini

mel: ko gi je rembat dari belog ryn..then ko tempek la kat belog ko...gi cepat!

bed: ko bz wat persiapan raya kot..tu yg x sempat nak rembat lg kad raya ryn...apa2pun samat ari raya kat ko gak yer bed