Jumaat, 11 September 2009

Buhsan Tol!

arini aku buhsan la nak wat keje2 packing gift raya ke kapal..byk giler woooo....kalau aku tau, sure aku pakai jeans ajerk...ni berbaju kurung bagai...kang ada yg tanggal kain tinggal baju je kang...kahhhhhhhhhhhhhh....

tp tawun ni gift raya yg diorder cantek dari dulu..dulu mmg hancus giler...ada ka ptt antar periuk belanga ke kapal..apa ke jadahnyer bebudak kapal nak wat ngan periuk tu...bikin gelak jer...igt org kapal nak main masak2 ker...tp alhamdulillah bile dah ada kesedaran sivik...baru lah derang order kuih2 raya dlm bekas buluh yg sgt sweet...harus ku rembat satu dua tuk kenang-kenangan...kahhhhhhhhhhhh...


inilah gift yg akan diberi kepada org2 kapal


isi di dalamnyer...kuih mazola a.k.a kuih kacang

kuih peberet aku...semperit...harus ku rembat gift nih...

hat ni sengal sket...bukan kuih yer tp jem dlm botol..lawak la...
(nak wat sapu kat kuih tu kot)..kahhhhhhh....

di antara gift yg kena antar ke kapal..byk ooo...ada 6 kapal nak kena antar...


dan lagi...
dan lagi...

4 ulasan:

Ummi Nuhlan berkata...

cantiknya kak mieee
xmaw pos kat sempadan ni ke..uhuhuhuh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

bai lah aku wei
satuuuuuuuuu je!

Ryn berkata...

menarik ler...utk aku ad tak?? aku keje kapal per...hahahahaah~~

Ummi Nuhlan berkata...

kak mie...betui2 kering dah idea..
memang ptg ni imah akan tunaikan request en rizal imah tu...layanzzzkan ajer la kan kak mie..
kasi gempak skit maggie tu..hahahah...rasanya dah xmasak kot..macam nak makan luor ahri2..ahhahaha