Rabu, 9 September 2009

Model tudung Kedai Ai

mlm td aku mengerjakan anak aku dak leesya ni tuk jd model tudung yg aku rembat dari kedai Kak Ai...aku paksa sarungkan tudung kat pala dia...mula2 tu menolak la..tp pas kita dah puji tahap melambung...barulah dia soker nak pakai..siap marah2 ni kalau kita nak amik balik tudung tu dari pala dia...

inilah model terbaru tudung Kak Ai

dia dah soker nak pakai tudung tuh tp still x nak pandang camera
auwwwww cakkkkkkk!!!
tunduk2 malu gitew
"apa la ibu nih, asik dok snap gambar leesya"

4 ulasan:

Ryn berkata...

budak ni kalo dipuji melambung tak hengat memg derang suka...

very cute jd model tudung...kemana tumpahnya kuah kalo tak ke nasi kan...hahahahahah..

nome berkata...

kahhhhhhhhhhhhhhhh...statement lawak sungguh...tp mmg tol pun ryn..budak makin dipuji, makin soker...tp awas..jgn berlebih2...nnt terlebey sudahhhhhhhh

ai berkata...

dalam ramai2 model tudung aku, ni le yg terpaling cute aku tengok! keh keh..comelnyeeeeeeeeee..

nome berkata...

sib baik anak aku yg jadik model smlm..tp kalau aku la yg jd model tudung ko...sure ko termuntah ijo...terus rasa cam nak terbalikkan aku kan...kahhhhhhhhhhh