Isnin, 4 Januari 2010

Entry Lewat - Besday Adam Rifqi

sori aku terlambat nak paparkan entry besday adam rifqi tanggal 26hb Dec kat kfc shah alam....tarikh lahir sebenar adam 18hb Dec..tp parents dia iaitu ryn buat lewat seminggu sbb penat balik dari bercuti sakan...
bukan main sonok aku aritu mengalahkan tuan umah memeriahkan party besday adam...ate molot aku susah nak tutup kan..maka aku pun nolong la puan ryn kita sbg penyambut tetamu...maafkanlah aku yer wahai kwn2 sekalian....tp aku tau korang soker aku meriah kan? ekeke...baek korang ngaku....
aku pun sgt teruja sbnrnyer berjumpa kwn2 blogger yg lain...cam bed dan jue....kwn yg lain cam zura, aieza, ryn dan alya...kami dah penah berjumpa sblm nih...so makin excited la aku kan sbb ramai tol kwn2 bleh berlonggok2 gumbira aritu....pd korang2 sumer yg dtg, aku sonok kwn ngan korang..dan sonok berborak sampai ujan pun turun selebat2nyer...selebat ketawa aku yg dekah2 aritu....
to ryn sefamily...aku dan family mengucapkan terima kasih yg tak terhingga kerana sudi menjemput aku dan memberi gift2 yg cantek untuk aku..semoga kebahagiaan korang akan kekal abadi selamanyer dan untuk my cute adam...aunty ucapkan semoga adam panjang umo dan dimurahkan rezeki dan dikurniakan akal yg cerdik lagi hebat....thumbz up to u adam!
special note to bed: thanks ek bg aku adiah tv dan dvd tuh...eh2 silap kang ada yg marah kat aku...maksud aku bg gelang ngan fridge magnet yg jelitas lagi cantek untuk aku...aku soker sgt...loper nak snap gambar...thanks ye lalink!

aku sefamily pulun bergambar

my blogger frenz



aieza...mummy hana




jue...mummy iman

aku ngan mak aieza




si ayam yg menjadi gilaan bebudak aritu



somiku yg cuba menenteramkan leesya yg sgt penakut ngan si chicky



leesya ni mmg takut chicky tp masih lagi berani menjeling2



beratur untuk amik adiah




adiah dari kfc untuk setiap kanak2




cubaan untuk mengambil gambar ryn sefamily



sambil nyanyi lagu besday


adam pun takut chicky...ekeke



mummy2 dan anak2

amik position dulu


taraaaa..baru cukup korum...cuma adam je yg xde sbb dah selamat dibuai mimpi

again...


leesya yg asik main je kat dlm tuh..dia sonok sbb kawan ramai
leesya ngan banner adam



ibu dan anak

video musical floor...lawak giler...abaikan aku yg konker nak menang tu yer...kahhhhhhhhhh

8 ulasan:

AieZa berkata...

weh.. ngan mak aku ko mik gambo ye.. ngan aku idak ade.. huhuhu..

mamashasha berkata...

me...bukan kamoo aje yg lewat aku punya n3 belum kuar lagi tau....hampeh dvd kata kamoo.....!!!

Jue @ atanayuiman berkata...

gambar den pun interpreme gaks ekk..? biler ek akak tangkap..? tak hengat dah.. hehe

fazilzura berkata...

KAHH .. xleh tahan statement dak aieza.. tp betui jgk kan .. wakakakakakak.. aduyaii ..

** ni awat ni , tepek gambo lambat betui.. ni sure sakan nk upload video yg meriah tu hehehe

Ryn berkata...

kejam ko boh video itu...hahahahaha...terbahak2 aku gelak...hepi moment..bile lg nak main game gitu ye tak?

nome berkata...

aieza: ada ka ptt kamooo jeles sama mak kamooo...kahhhhh...apa salahnyer up mak ko sendiri..dia pun nak glam gak...tp aci apa aku buh gambar ko sorang2...siap senyum2 simpul lagik...ekeke....

bed: eh bukan ko ker yg bagi aku dvd ngan tv tuh? bis tu sapa ek? kahhhhhhhhhhhhhh....aku gurau2 aja....haruslah aku nak bg org laen jeles kan....ekeke...

jue: ala pas jue tangkap gambar kita together-gether...terus la akak snap gambar jue sorang....igt tak? cuba igt balik...ekeke...

zura: aku bukannyer apa...aku nak tgk gambar2 dari belog2 korang dulu..pastu baru aku hapdet belog aku...yg pastinyer mmg aku saje nak letak video meriah tuh....kecoh giler...kalau ko ada time tuh, sure lagi gempak...

ryn: beb, masalahnyer mak2 budak je yg main lebih....anak2 dok melekat jer....kahhhhhhhhhhhh...sonok dan besh tol la game tuh...very kreatip....elok la derang buat musical floor...kalau derang buat musical chair....haruslah sumer kusi kat situ asik patah jer....kang sapa plak nak bayar ganti rugi...kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mamashasha berkata...

tu mujur aku smp game tu dah nk habis kalau tak....gamat beb!!!!haha

Mrs. Simplicity berkata...

entry ni lagi best, sebab layan video. hahaha... kemain ko ye, sungguh2 kaum2 mak nak menang. hahah..

ape pun, ko mmg happening. bukan kat bday adam je, masa kat umah suhida pun gitu. so kalau gathering kena la ade ko, utk memeriahkan majlis :D