Isnin, 4 Januari 2010

Kembali mengegarkan panggung

ari kamis lepas...sesudah kepenatan seharian bekerja...aku ajak somi berdating berdua-duaan sempena menyambut kelahirannyer....aku ajak tgk wayang...sambil melantak prosperity...pastu sesudah kejadian, terus gi sambut new year kat the curve....perghhhh...nyesal...ramai gilos org...siap ada mabuk2 bagai....terkejung aku jap...sib baek aku gi sane merempit naik moto...aku gi pun selepas aku tdokan aleesya...pastu suh bibik temankan...bg chance kat ibu ayah kuar dating jap....
sonok plak layan citer AVATAR nih...aku leh bg 100 bintang...sgt malatop citer nih...td aku baca kat tenet, citer ni dah reach 1 billion US dolar dlm masa 17 hari tayangan...billion ko! giler besh! kalau korang nak tgk, aku cadangkan korang tgk citer nih...sure x nyesal....

our ticket




view cineleisure sblm kejadian tgk wayang





bosan menunggu



somi yg kelaparan...cian dia




mkn pun nak control cun...sengal tol!



mkn bang...mkn sampai abis tau...epi besday yer


rakusnyer



eceh2...posing manja2 plak...



our foodzzz


sesudah kejadian...ramai tol org celebrate new year...tepat kul 12 mlm tu, aku masih lg dlm pawagam...so bunga api mmg x tgk la...x sempat...

7 ulasan:

Ryn berkata...

kire korang new year dlm panggung laa eh...hehehehe...lama sudah daku tak ke panggung itu...

neway, hepi new yr!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hamboi hamboi berdua duaan
mana anakmu ha?????

fazilzura berkata...

wah sonok nye korg dating g tgk wyg... dh lama x tgk mid night dgn pak ajil ...

** besh yek cite tu

mamashasha berkata...

me...ni kuar dating dua org ala2 zaman bercintan cintun lah ye?apa ko hadiahkan kat hubby mu itew beb?

Mrs. Simplicity berkata...

lama gak tak tgk wayang. aku jeles dgr org tgk wayang ni. huhu.. nak tgk gak! avatar mmg best sebab aku tgk trailer pun mmg best. eceh, tgk pun tak, dah cakap best. :D

korang kua time new yr? nasib naik moto. kalo drive tuh, abis masa dlm kete je kan?

shah-ila-ain berkata...

betullah sgt jelous.....aku dolupun kaki wayang gak..sekali dah terberanak ni udah pencen jawabnyerr...huhu.....tingin weihh nak masuk panggung lagikk...

nome berkata...

ryn: ha ah kan beb, ko dah lama x ke panggung kan?...tp aku ni nak wat camne, aku gi pun sbb nak sambut besday laki aku..kalau idak, payah gak aku nak kuar tinggalkan leesya...masa tgk avatar tu pun, asik tingatkan leesya jer...huhuhu

tinie: ish ko ni jeles tahap gaban nih...ekeke...aku kan dah bgtau yg aku gi pun selepas aku tdokan leesya...pastu mintak bibik aku temankan anak aku tdo...then baru aku kuar...tu pun sbb nak celebrate besday laki aku...

zura: believe me beb, citer tu mmg top gilos...x rugi kalau ko gi tgk...apa kata ko pakat ngan pak ajil tgk citer nih...layan seh!

bed: tu la beb, tingatlak masa zaman kaple maple dulu...ekeke...aku adiahkan laki aku jam tgn la beb, sbnrnyer aku dah x tau nak bg apa...x teringat aku nak amik gambar jam tuh, nanti aku amik gambar ek

alya: tu ar beb, sib baek aku dah remindkan laki aku suh naik moto gi the curve...kalau la naik keta, haruslah bercinta dlm keta kan? dah la byk giler road block masa tuh...apa kata pas ko dah banak sok, ko tgk wayang ngan wan...sekali sekala kuar dating kan...bak nia aku jagakan tuk ko...

mel: ala mel, apa salahnyer kalau ko nak dating ngan somimu..bawaklah ain sekali kalau ko susah nak tinggalkan dia...ekeke...