Isnin, 18 Januari 2010

Lepak ngan Family Masa Wiken

Wiken lepas, aku x kemana pun, kami lepak2 kat umah jer...spt biasa, aku main masak2 kat dapo ngan bibik, wat koci ngan nasi lemak, sementara tu laki aku la yang memandikan dan menyiapkan leesya...sonok gak bile wiken kita dok umah camni..tenang je...bile petang2 tu, kami layan naik moto jalan2 kat situ..nikmat tol! bile la gamaknyer aku nak bercoti panjang nih? adakah ujung bulan feb nnt? manalah tau kan..tetiba je nak berbbq kat tepian laut...insyAllah...ekekeke...x sabar tol nak berbbq beramai2...alangkah indahnyer idop...



ayah yg bertungkus lumus siapkan leesya...gambar mandi aku x snap sbb terlalu cekci utk ditonton..ekeke..




lahai suwitnyer


mata sure pandang ke tv jer...time tu rancangan mickey mouse clubhouse






selingan, ni sizzling mee yg aku mkn lunch td...sgt2 nyummy..


close up sket

8 ulasan:

Ryn berkata...

ape motip cite wiken ko ngn mee sizzling????

adakah sengaja nak bagi aku jeles???
sila jawab!!!

nome berkata...

ryn: wakkaka...saje je bg ko sentap ngan sizzling aku...aku pun x paham nape aku kaitkan wiken ngan sizzling nih...ekekee...jgn mare ye lalink!

AieZa berkata...

ek elehhh mie.. ko bikin panaaassss je.. mula2 aku tgk.. waaahh ayah leesyaa siapkan leesyaa.. best tul ibu mik gambo jer... skali tetibe ade plak si sizzlingg gambo selingannn.. chaittttt

mamashasha berkata...

la weii nape ngan blogspot ni...ko nye n3 ni baru aku pasan after aku terjah blog jue....cissss terlambat aku komen kalau nampak tadi dah tentu aku mengomen awal...hehee betul tu ape motip selit sizzling la kat citer wekend ni?????weiii syahdu ju tgk laki kamo melayan aleesya....

fazilzura berkata...

KAHH .. aku leh bygkan cmner gaya laki ko menyiap kan Aleesya..

oit , sajo ler tu nk kasi leleh .. sok tepek plak szzling .. dhlama aku x terjah ..

shah-ila-ain berkata...

rajin laki ko erkk..itulah mase dia nak melayan leesya...aku pun selalu suhlaki aku buat mcm tuhh...sengaje biar dia merajinkan diri melayan anak dia...baru sowanglah katekan..

nome berkata...

aieza: ya ampun...ko pun tersentap gak tgk mee sizzling aku za? ekeke...aku pun x tau apa motip aku letak gambar sizzling ek..mmg xde kena mengena ngna tajuk entry...kahhhhhhhhh

bed: jgn kata belog ko je mengong tau bed..belog aku pun sama gak...lambat tol post recent entry kat sidebar nih..lahai, syahdu ke tgk laki aku siapkan leesya..aku pun nak bersyahdu syahdan gak la

zura: apa kata ko gi terjah sizzling arini..aci tak? kahhhhhhh...

mel: eloklah dia merajinkan diri melayan karenah ain kat umah...suwit je kan

Mrs. Simplicity berkata...

weekend ko walau dok umah tetap best. main masak2 dgn bibik. ade gaya bapak mithali laki ko menyiapkan leesya. ehehe.. suka lak aku tgk. aku ni ingat kan ko dgn bibik masak sizzling. nak tabik sprong toing2 dah td :D