Jumaat, 22 Januari 2010

Aku Hepi!!!

aku sgt hepi bile wiken menjelma..hotak ni asik igt nak berjalan...jadi aku target nak gi tmpt2 yg bleh menenangkan pikiran...nak tgu end feb tu nnt...lama sgt la pulok...

tp gaji lom masyuk lg...perlukah aku swipe card yg baru kuterima mgu lepas....pancing baek tol bank2 nih....meleleh tgk max credit dlm kad tuh...kalau ikut napsu, terasa nak sebat mcm2...better tgu dulu...wakaakakaka.....

enpon aku plak baru2 nih dah agak2 kiok, maka td bile aku lalu di belog bed....rasa cam cair je tgk enpon LG tuh...tp aci x bed, ko jual enpon bold tu kat aku...kan bed kan? wakakaka...(aku gurau2 jer...kang ada plak kena ukur baju di badan sendiri...sapa la aku kan???) tol tak kwn2 senegara ku sekalian....yeeeehaaaaaaaaa!!!!

skrg tiba masanyer aku kumpul segala agenda2 menarek utk end feb yg bakal menjelma nnt...60% persiapan sudah siap...tinggal 40% je lagi...by next week, time gaji...sumer settle! jadi for those yg terlibat...prepare for the celebration k!

PEACE NO WAR!!!

10 ulasan:

Ryn berkata...

nice....peace also...

A.I berkata...

BONUS! BONUS! BONUS!

makcik kayooooooooooooo...(tompang skit kayo tu bleh?) ngeh ngeh

mamashasha berkata...

Beb ni kali ke2 aku type komen ni. Tu yang nyampah kat bold ni.
Ko nk ke?blh saje agak2 baper nk ambik?aku
Pakai less than 6 mth function pun xhbs xplore!!kahhh
Hangin lak laki aku nanti.apa lak nk ukur2 lagi ko ngn aku lebih
Kurang je kite kan se-itm!upps nampak.
Aku suke tgk ko hepi me..aku pun nk g jln gak tp
Xcukup la 5 hari lg br gaji! Aku rasa kn
Mmg strategi bank la bg kad n tambah credit limit.
Aku pun br dpt ikutkn hati mmg nk zasss kat jusco
Ari tu..takpe me sabo jela feb pun dah xlama.

Mrs. Simplicity berkata...

yg paling tak tahan entry ko ni, kawan2 senegara. hahahah.. lawak la ko..

end of februari. nak ikut!!!!

skang mmg bank tgh berperang sesama bank nak lariskan produk diorg. tu yg tak mintak pun dapat kan?

suhida berkata...

huhu..harus nanti wat makan2 lagi kat tmpat lain. daku tak dpt nak join..sedih tau...

Jue @ atanayuiman berkata...

hahahahaha...!!! masa untuk berHOYE-HOYE.. i like too bebeh..!!~

fazilzura berkata...

amboi ko mek , ni sure tungu bonus yek ... harus ler suke..

HAKU PUN SUKE WEEKEND ... g jalan2...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

dapat bonus, belanja la wei bila ko nak open table ni???
ukur baju di badan sendiri? ko dh jadi tukang jahit eh?

hahahhaha

shah-ila-ain berkata...

haha...wahh dah ade agenda utk buln 2 ehh...mcm best jerr...tak pe aku tunggu n tengok blog ko jerr ehh..

nome berkata...

ryn: apa yg nice beb? ekeke...

k.ai: bonus lom lagi la lalink...kalaulah ada skrg ni..sorga kak ooiiii!!! alkisahnyer, smlm aku lalu lalang ke kaw umah ko...dekat ngna tesco rawangkan? yeeehaaa..dah tau dah...ekeke..

bed: ko nak jual ke kat aku bed? x nyesal ke ko nnt? ekeke...baek ko pk masak2 dulu...aku mmg peminat bold...mmg nak sgt..wiken lepas pun aku dah usha dah kat one utama...ekeke..

psl bank tu bed..mmg tol ckp ko...bank skrg ni cam desperate nak untung...tu yg derang bg jer kad kedit...aku x guna kad tu pun..simpan jer...malas la nak tambah2 utang

alya: ko gelak yer? ko pun kwn senegara aku..jgn wat2 loper yer...ekeke...terlebih sudah....ko mana bleh ikut lalink...ko dah samat jaga bb dah time tuh...later2 kita wat lg yer...dont wori k

sue: dont wori sue..next time harus ko joen...

jue: moh kita bersama berhoye2...x lama je tuh

zura: bonus aku mgkn dpt dlm bulan march nnt ler...bukan skrg....tp bonus laki aku ujung bulan nih..maka aku sbg partner..haruslah berkongsi keuntungan...kahhhhhhhh....

tinie: open table? bukan skrg la tinie..aku lom dpt habuan lg dr company...mgkn bulan march sok..tgk mood dato nih..ekeke...ko baru tau ker aku ni part time tukang jahit..ekeke...

mel: ko x dpt dtg ek..dont wori..next time ko joen k...no paksaan..