Khamis, 28 Januari 2010

Nokia Care

Kami somi isteri gi terjah Nokia Care One Utama lepas balik keje ari selasa lepas, tujuannyer adalah utk repair enpon somiku yg terjatuh mgu lepas....x sengaja terjatuh dari lemari...tinggi gak la lemari tuh...
kami dah try on byk kali, tp x leh gak...bile charge battery...dia panas semacam...cam nak malatop...maka haruslah anto ke kinik nokia..biar doc nokia tolong periksa kan...dlm dis week kami amik balik...
aku lak, sambil nyelam sambil minum air...somi hint aku suh survey2 phone..nak belikan utk aku kot? ontahlah...aku x soker nak melawan...baik aku turutkan kata somi...jgn byk tanya..ye tak??? kahhhhhhhh....

selamat datang ke nokia care

kat kaunter nokia


hai bang...pasang ayat ker? ekeekeke...
nama org ni SUE, manis orgnyer...



tengah isi form utk repair



borink menunggu


sementara laki aku repair enpon, aku merayap cari enpon...kahhhhhhhhhh



ni pun cam menarek

7 ulasan:

mamashasha berkata...

nome...yg last pic itu kah????mantap bebeh.....kalau aku dpt tuh lagi jakun tahap cipan kot......heheeeheeee survey beb jgn tak survey....

Jue @ atanayuiman berkata...

oooo.. harus kena rembat tuee.. wishist 2010..

AieZa berkata...

hahaha best2.. aku pun mcm nak cari hp yg berkeypad qwerty.. senang nk sms.. tp "macam" je la.. mcm bole kn.. husband aku punya hp skang pun still bole pakai.. tp klu tiba masa xbole pakai.. aku bg dia aku punye.. aku nk rembat yang baruuu.. hahaha.. jahat x???

fazilzura berkata...

wahhhh survey HP ler..

laki ko pakai E series yek , aku rs sama cm pak ajil pakai now.. aku kdng2 gune terkiat2 nak taip sms .. kahhhh lawak betui ...

Mrs. Simplicity berkata...

nasib baik under warranty lg kan? aku bekenan hp yg last tuh. bila nak beli tak tau la. heheh..

Ibu Mifzal berkata...

huhu..aku pun tingin nak tukar hp..tp ongkos x dak..huhu..pic yg last tu aku berkenan..

nome berkata...

bed: aku x sure la nak amik ke tak enpon touchscreen nih...sbb enpon laki aku dah totally lost tau..kena beli baru....haru tol!

jue: rembat jue...jgn x rembat...ekeke...

aieza: bergeliga tol hotak ko yer...tu baru namanyer isteri mithali...bg laki enpon lama..kita amik yg baru..yeeeehaaa!!!!

zura: ha ah..sama ar pak ajil ngan laki aku..tp enpon laki aku dah hancur dah..x leh repair..motherboard dia dah rosak abis..kena beli baru...huwaaaaaaaaaa....rosak program aku...

alya: aku pun berkenan enpon baru tuh beb...apa kata ko rembat dulu, pastu baru aku rembat...so leh la ko ckp kat aku enpon tu elok ke tak..kahhhhhhhhhh

ainey: slow2 kayuh beb...ko kumpul duit pelan2...nnt dah byk, baru leh rembat enpon baru...amacam?