Khamis, 7 Januari 2010

Layan Lamb Chop kat Uptown damansara

inilah tmpt peberet aku laki bini dari zaman kaple sampailah dah kawen nih...kalau tingin nak mkn lamb chop....harus lah terjah ke sini...sempoi je lamb chop dia...tp terangkat...cuma lamb chop skrg ni liat sket dari dulu...mgkn kambing pencen kot...tp kuah dia masih lagi power....
ni sumer salah zura akil la ni...dia dok paparkan lamb chop kwn dia kat subang nun, maka aku pun gi lah mencarik...tingin wooooo....terliur tgk zura mkn...tp aku hengat aku nak gak la terjah tmpt kawan ko tu zura...aci ko tunjukkan jalan? ekeke....oh loper, kisah ni berlaku mlm td...tol2 pas balik keje....

somiku yg x sabar tgu makanan..lapo katanye



my peberet western foodz kat uptown...kedai cop stizzer tuh...minuman plak aku orda carrot susu...epal asam boi pun sedap gak

panas berbuih2 lagi dlm plate


somiku yg x sabar utk menghabiskan lamb chop




6 ulasan:

mamashasha berkata...

nyummyyy dapnye lambchop tu wei...aku ade gak paveret food kat situ....kuetiaw kerang...ntah ape name kedainye,..since habis belanja aram pegi terjah ke sana....

nome berkata...

sedap kan mkn kat situ..best gak layan2 mkn kat situ....kalau dolu2...pas abis mkn, terus terjah pasar kat sane...now no more..sumer dah berpindah ke tmpt lain...

fazilzura berkata...

KAHHHH ... harus le ko terliuq dgn lamb chop.. dapp weh ..

jom arr jimba2 kat USJ lg.. mmber aku ckp nak wat event ala2 NEW YEAR 14/2 .. siap ado belon lg2.. saje je nk memeriahkan rest dia..

AieZa berkata...

smlm pun aku mkn lauk lambchop.. tp mkn dgn nasi.. actually kambin tu kambin marinade.. beli sh lama masa aku awal2 prgnt bb 2nd.. baru laa smlm mkn.. ade la nk dkt setahun dlm freezer kut.. akekeke.. kuah black pepper itu sgt sedap.. tp tu la mkn dgn nasi la plak.. tp mmg ade plan nk beli lg nnt n mkn dgn wedges/hash brown eh nama dia lupa ahh.. pastu wat coleslaw.. ish btui ke eja sume aku dh lupe.. mesti sedap ehh.. errrrrrrr

Ryn berkata...

ya allah...ape laa sehati sejawa sgt kite nih....ko suka gak stizzer tu eh...bagus2..sebelah dia ada kedai charkuewtiaw malay yg masak..tu pn sedap gak...

nome berkata...

zura: aku hengat pun camtu la beb...ko tunjukkan kedai kwn ko kat subang tuh...harus la aku nak rasa sama kelazatan lamb chop kwn ko...

aiza: masih elok lagi ek lamb yg ko beli tuh..sket punye lama dia marinate dlm freezer ko...nasib la dia tukar jadi kambing balik..kalau x, haru ko nak mkn...

ryn: sama ek beb? kahhhhhhhh...nak wat camno...x bleh nak elak dah kita nih...sama je citarasa...mmg stizzer tu sdap la makanan western dia...