Rabu, 27 Januari 2010

Beg Aleesya

lambat aku balik smlm, aku sampai umah kul 9 lebey...leesya pun agak2 dah sangap nak tdo dah...tp aku kaco dia, x bagi dia tdo...windu nak main ngan dia...
aku balik lewat smlm, sbb singgah OU nak beli brg yg aku impikan tuh...tp sayangnyer no stok..lom ada rezeki..org tu ckp wiken ni stok baru sampai...harus ku ke sana wiken nih..insyAllah...
bg tidak menghampakan anak aku aleesya, aku belikan dia beg sandang chomel kat guardian...murah jerk..14.98 hengget ajer..soker tol leesya...sampai nak tdo pun x mo bukak beg tuh...jom layan gambo...


leesya skrg ni payah tol nak amik gambo, kena pegang baru dpt snap..tu pun sipi2 jer...


menjeling plak tu




inilah beg chomel yg aku rembat smlm...jadilah...





kabur la plak



dah beso dah anak dara ibu nih



landing atas katil plak



tgk tu, bukan main payah nak pandang camera



ibu dan anak




kemana2 dia carry beg tuh




9 ulasan:

Ryn berkata...

cantek beg dia...nak pi skool eh leesya....kaler pink ke pepel mie...cantek ler...

nome berkata...

aku soker sbb kiut di mata ku...pastu rege x mahal pun...dlm 15 hengget jer...aku amik kaler pepel...beg tu ada byk kaler, ada kaler biru, pink, ijo, oren, and pepel...

mamashasha berkata...

eheemmm ape yg dicari kat OU tu ye???rase2 aku tau tak me?hahhaaaa...

mmg aku pun suke ngan beg tu...cute sgt....murah lak tu....kalau beli tuk shasha pun harus la dia suke and terus rasa nk g sekolah....

fazilzura berkata...

haku pun smlm smp umh kul 8 lbih .. berjangut rs nye tungu laki aku ambik .. geraammmm betui.
kalau aku tau , aku dh balik sdiri, lg senang ..

*cute nye beg diaaaaaa... akil pun ado beg skolah , heheheh

nome berkata...

bed: aku rasa ko tau apa yg aku cari? kahhhhhhhh....jeng10x...

moh la beli beg ni utk shasha...mesti dia soker gak..murah jerk...

zura: lama giler ko tgu laki ko...dugaan tuh...sabar ye..arini aku balik lewat lg sbb laki aku ada meeting...aku kan gi keje menumpang laki aku skrg...huhuhu...kejung aku kat opis nih...

akil pun ada beg skool...mesti gambar ben-10 kan???

Mrs. Simplicity berkata...

mmg comel. nmpk mcm mahal je tau. heheh.. aku pun suka je tgk bag2 kecik gini. mulala asyik nak beli. tp belum beli lg tuk nia.

leesya tak pandang camera, ibu dia tetap maintain walaupun balik keje lmbt. :D

mamashasha berkata...

kekeeke dpt nnt citer ye...ehemmmm

shah-ila-ain berkata...

leesya bolehlah isi pampers n botol susu dlm tuhh kehkeh...mcm ain makcik dia yg belikan bag...memang nak kemana2 kadang aku suh dia pakai...nak pulakk tuhh,,,mcm dah nak ke sekolah..

nome berkata...

alya: kahhhhhhh...padahal muke aku tu mmg dah penat giler dah...tp make up ttp ada..kahhhhhhhhh...

bed: syhhh..syhhhh...nnt aku citerkan yer...

mel: ain puna dah ada beg? siap ada sponsor lg...bile nak gi skool tuh?