Rabu, 13 Januari 2010

Jom Makan di Kenny Rogers

arini sempena Roasters Health Eating Day...kitaorg (kwn2 opis) sepakat pakai baju serba merah...x kisah la baju ker, aksesori ker, kasut ker..janji ada lah yg berkaitan ngan merah....sbb apa korang nak tau, korang tgk banner kenny rogers bawah nih...sesiapa yg nak mkn kat kenny rogers, korang kena pakai benda warna merah, baru korang akan dpt mkn buy 1 free 1...tp utk quarterly ayam jer...pastu side dishes dia x leh pilih...dia cuma bagi mashed potato, coleslaw dan baked beans only...kalau nak menu lain selain dari tu, kenny akan kira harga biasa..lagi satu, x leh tapau tau..kena mkn kat situ gak...tu jer syarat2nyer..senang kan..
so apa lagi..sempat lagi balik ni korang nak ajak family mkn kat kenny rogers...buy 1 free 1..sapa x mo? baik korang terjah mlm nih...sedap weiiii....kenyang sampai ke siku
banner utk tatapan korang


sementara tgu mknan sampai..apalagi..pose baek punye!!!


apa da...muka kebulur semacam..waakakaka....



kenny rogers yg terletak sebelah aquaria



best time tuh..kebanyakan customer sporting pakai warna merah termasuklah aku


tu dia kalau lambat seminit, beratur sampai ke aquaria sinun



ceh, ala2 control lapo la nih



pose sampai lebam



wahhh...byknyer foodzzzz...heavennnn



muffin yg sodap di tekak ku



chocolate caramel...nyummy!!!



inilah dia foodzzz free tuhhhh



gambar ikan puyu ni selingan...aku beli ptg smlm..balik dari keje..sbb kat umah ada 'sikit gangguan'...alhamdulilah mlm td sumer dpt tdo lena

aku beli 2 ekor jer...murah giler..sekor singgit..ptg ni aku hengat nak tambah lagi 2 ekor..thanks to ryn yg sudi bg aku idea yg bernas lagi mantop

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

beb, tgk entry aku lak. aku dinner kat kenny td. mmg sporting la rakyat malaysia ni. nak2 bab makan ni. kalau udah free, semua sanggup. heheh..

bela ikan puyu gak? ok la, aku lepas tgk korang bela, macam nak cari sebalang kecik gak.

mamashasha berkata...

beb...aku pun baru tau pg tadi...mmg aku pakai bj kaler merah tapi yg tak bestnye takde geng nk p...diorg dah keluar...pastu mlm ni konon nk ajak laki aku dia pun dah mkn ptg tadi...selamat la tak dpt mkn free pakcik kenny tuh.....okla kan even tak leh choose tp berbaloi-baloi....

psttt...mmg ikan puyu sesuai jd penjaga umah....sejak umah aku masuk pencuri mmg kitorg bela ikan puyu...lagi satu nk elak org pukau...
ya allah aku br teringat yg aku sepatutnye sms kat ko email aku...hehe
aku bg kat sini ye fida@triways-logistics.com.my

Ryn berkata...

red day kenny...best betol kan...aku memg ada hati nak pi mlm td tp.....kan baru je mkn western selasa lepas, mau hubby aku bising nnt...atenya dia tu tekak melayu...tak jumpa nasi tak sah...

gara2 nak tmbh puyu terjadi insiden plak eh...sabar eh...aku dgr pn geram bengang...mcm ()#&*($^^$ kan...

Jue @ atanayuiman berkata...

waahh..!! berjaya gaks terjah gaks ekk..?? best memaNG best..!!`

fazilzura berkata...

FULAWEI ..

ko tungu ketibaan blog haku plak yek ..
smlm pun aku g terjahbeb .. lane leh tahan le pjg , but kiteorg di depan psl turun awal .. kahhh ..

ko jgn jelous key .. side dish kiteorg LEH PILIH SUKE ATI .. xdak cas.. yahuuu

nome berkata...

alya: aku dah tinggalkan jejak kat entry ko psl kenny nih..aku dah agak dah ko sure terjah kenny punyer sbb ko kan peminat kenny yg setia..ekeke

bed: xpe bed, ko leh gi lain kali...kalau ko gi smlm gak, sure beratur panjang...psl ikan tu, mmg elok la bela kat umah...sbb lately ni anak aku leesya susah nak tdo malam, asik nangis jer...alhamdulillah skrg ni leesya dah ok

ryn: ala beb, ko baru je pas mkn kat uptown...kalau nak gi kenny smlm, mmg kena bising ngan yus2 la...

jue: sgt sedap kan bile dpt mkn kenny...lagi2 beli satu percuma satu...sorgaaaaaa...

zura: ko pun sembat mkn kenny gak ek..jelesnyer ko dpt pilih side dishes mana yg ko nak...heavenyer...kalau aku sure, aku pilih macarani cheezeeeee...

fazilzura berkata...

beb , g sentap kat blog aku .. KAHHHHHHHHHHHHHHHHHH harus ko sentap tgk menu aku

Tanpa Nama berkata...

Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just
curious if you get a lot of spam comments? If so how
do you stop it, any plugin or anything you can suggest?
I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.
Also visit my page : grumpy cat