Khamis, 31 Disember 2009

HAPPY BIRTHDAY SAYANG

I knew when I met u
That u were the one
I knew u and I
Together would have fun
I knew there was no other
I wanted in my life
I'm so glad sweetheart
We became husband and wife
U came into my life
And u fit perfectly
I think u were born
Especially for me
U had my heart
Right from the start
The love for u in it
Will never part

How fortunate I am
To have a husband like u
Someone I love so much
Who's love is so true
U've shown me
In so many ways
That ur love is mine
Until the end of my days
I love u for this
More than I show
I hope by my actions
This u do know
HAPPY BIRTHDAY MY LOVE...I BELONG TO U AND ALWAYS BE YOURS





"Special present for u sayang"

special note for u: maafkan segala kekurangan ayang selama menjadi isteri abg. Akan ayang perbaiki utk kebahagiaan kita bersama. Terima kasih kerana menjadi suami dan peneman ayang di kala ayang sedih, gembira, dan sengsara. Abanglah kawan, kekasih dan suami yg terbaik yg Allah ciptakan utk ayang. Semoga perkahwinan yg kita bina selama ini, akan berkekalan sehingga ke hujung nyawa.

6 ulasan:

mamashasha berkata...

selamat hari jadi buat papa aleesya...kuwus lagi gambo laki mu itu?tahun bile tu wei?hehe....semoga dipanjangkan umo...ayat kat bawah tu mcm lebih kurang same je....ayat2 cinta!!

Mrs. Simplicity berkata...

waa closing setiap tahun adalah hari penting buat ko ye. happy birthday to hubby kesayangan ko. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki ye :)

nome berkata...

bed: gambo tu masa tahun 2005 ngan 2006 rasanyer....masa tu zaman kuwus laki aku...ekeke...masa aku wat poem ni kan...dah leleh2 dah mata aku...sebak sbb kenangkan aku ngan dia dah lama...byk sgt suka duka kami lalui bersama...tu yg jadi sebak tuh...huwaaaaaaaaa

alya: thanks for the wishes...mmg tiap2 ujung tawun adalah sgt penting bg aku tuk meraikan arijadi org yg tersyg...

fazilzura berkata...

FULAMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK jiwangzzz abis lerr.. pe adiah suprise ko kasi kat cik abe mu ?????

mamashasha berkata...

beb...bape tahun ko couple ngan papa leesya tuh? aku ngan laki aku kenal 1999...declare couple tahun 2000 tau...

nome berkata...

zura: jiwang karat ker poem aku tuh? sile muntah ijo k...kahhhhhhhhhhh....aku bg adiah simple jer...aku belikan dia jam tgn...pastu gi dinner together2

bed: aku kaple ngan laki aku lama ooo...aku kenal dia tawun 1998...tp tarikh rasmi kitaorg kaple 14 jan 1999....ekeke...lebih kurang ko la...