Rabu, 13 Januari 2010

[TAG DARI BED) Kacamata & Anda

Ya Allah bed, sorilah lalink....lambat giler aku nak jawap tag ko nih...maklumlah sibuk sket...kononnyer nak pulun bodek boss utk naik pangkat...wakakaka...sbb x lama lagi appraisal bakal dibuat kan...maka aku pun tekun la berlakon buat2 bizi...kahhhhhhhhhhhhh...pd kwn2 aku yg selalu baca belog dlm opis nih...sile jgn pecah lobang k!



1. Sejak bila anda mula berkaca mata ??
aku sotat berkaca mata dari thn 1992 (darjah 6)



2. Bagaimana anda tahu yang anda memerlukan kacamata ketika itu?
camne ek, mgkn pemandangan aku kabur masa aku skodeng bebudak lelaki main bola kot...wakakkaa


3. Berapa ‘power’ pada permulaan anda berkaca mata
aku rasa power spek aku time tuh 50 kot..ish..loper la...

4. Jenis/bentuk kaca mata and yang pertama

kahhhhhhhh...giler ahhh..ikut fesyen time tuh....SPEK BESAR PUNYAAAAAA!!! almaklumlah, time tu kan spek empat segi besar yg leh tutup idong sekali...

5. Jenis/bentuk kaca mata anda yang terkini
sile tgk gambar di bawah yer...

6. Berapa power terkini anda ?

Very superpower...275 both side...tu yg mata aku udah turn blue (kontak lens)



7. Berapa banyak koleksi kaca mata yang anda ada dari dulu hingga kini
aku rasa ada lebih dari 5 kot


8. Jika anda ada sentiment tidak suka berkaca mata sepeti saya, sila nyatakan sebab musabab
aku x soker berkaca mata kalau hendak kuar dari umah...muka nampak cam nerd (betol ke aku eja nih)...pastu tak jelas sgt pemandangan aku kalau pakai spek...dan yg paling penting, nape aku x soker pakai spek...org x leh tgk 'smokey eyes' aku..wakakakaka.....


9. Yang mana anda lebih gemar. Kaca mata atau contact lens? Kenapa ?
of kos la aku soker pakai contact lens...baru leh pakai bulu mata pelesu...kahhhhhhhh...motip???


10. Opto pilihan?
aku x kesah..janji selesa..dan servis baek punyer!!!

11. Pasangan anda berkaca mata ?

ye, sudah tentu kami adalah sepasang teman idop yg berkaca mata...



fuh legaaaaaa!!!! tag ko udah selamat dijawab...no utang2...

3 ulasan:

mamashasha berkata...

kahhhh bak sini tunjuk kat aku gambo spek besau tu???nak gelak guling2 ni...haha....anyway tq for completed the TAG......kebabommmmmmmmmmm cehhhh mau kasi up itu pangkat saja ka?kasi up itu gaji la beb....blh aku paw!!!!

fazilzura berkata...

WAKAKAk .. beb , pe lagi upload ler gambo seksi ko di zaman dulu2 tu .. nk gak tgk ..
sure cute ..

** BEB AKU KASI PECAH KAT BOS KO LEH KAN KAN KAN

Mrs. Simplicity berkata...

jeles aku. ko pakai spek lama tapi power ko tak sepower aku. jeles2! aku tau ko suka pakai lens. baru terserlah mata mu yang menggoda itu. hehehe...