Khamis, 1 April 2010

Kek takde tapi Subway ada

vavava....bukan main masyuk jer aku tgk menu kek2 kat belog aieza ngan ryn....terliur la pulak! niat dlm hati, balik keje nak gi beli la kek durian kat SR...tp memandangkan cuaca tak mengizinkan dgn ujan lebat dan aku plak smlm bawak keta, jd terpaksalah aku membatalkan niat utk ke SR...aku juz singgah ke Subway beli my peberet roti Italian B.M.T...satu utk aku dan satu utk en somi...wallaahhhhhh!!!! nikmat je bile geget roti tuh....itulah dinner aku smlm...

tp arini aku balik merempit naik moto, maka aku nak tunaikan niat aku yg terbantut smlm...aku nak singgah SR KLCC beli kek durian...x kira...nak gak...mmg sedap kek durian kat SR...nyummy!


aku yg borink dlm keta...terkandas dlm jem sbb ujan lebat...


x sabar nak balik umah mkn subway


nyum...nyum...


i bought 2 italian B.M.T


jemput mkn


inilah dia my sandwich


aleesya pun x sabar nak mkn...time ni en somi x balik lg sbb byk keje kat opis


ibu dan aleesya




12 ulasan:

oYa berkata...

adoi nome ko membuatkan air liuq ku gugur ke bumi...doh lah aku skrg antu mkn....tgk lok benda alah tu uyum222222222222222222222222222222 cedap ke?

AieZa berkata...

waaaahhh burger subwayy... aku pernah mkn skali je subway.. lama gile xmkn.. kahhhhhhh..

mamashasha berkata...

Meahhhh nye lipstics..ngancam u...subway pun
Halal lah kan time hujan lagi la menyentap
Selera..

nome berkata...

oya: walaweiiiiiii...udah lama ko x singgah ke belog aku...terharu aku weiii...

mmg lazat sandwich subway nih....sori ek buat ko terliur...

Ryn berkata...

aku cuma npk lipstick merahhhhhhhhhh ngn baju merahhhh itu je...vavavavava....

Tanpa Nama berkata...

aku kalau takat lapo manje leh ler telan subway ni ..
kalu kebulur mmg bkn menu aku le ...
leh tahan mahei jgk kan subway ni , aku makan 1 kali jek..

** kah ko , situ mano ado kek ..

WEH , update blog baru aku

nome berkata...

aieza: sedap za....saje je nak pancing suh ko beli plak...ekeke...

nome berkata...

bed: kahhhhhhhh...ntahlah bed...lately ni byk tol koleksi aku kaler merah...dah minat merah lak skrg nih....

mmg tol bed..time2 ujan la sedap melantak subway...heaven je bile mkn...ekeke...

nome berkata...

ryn: vavavava....sile2...try dlu pakai kaler merah ryn...sure mantop!

nome berkata...

zura: kalau dah tingin zura...x leh nak halang...lagi2 time ujan..pewot lapo jerk...tu yg aku gigih gak membeli..sekali sekala leh ar layan...

kat tmpt keje aku nih..ada kedai kek...tp bukan SR la...kalau nak SR, kena merangkak ke KLCC...x jauh pun...ekeke...

AieZa berkata...

ya sedap. aku tau sedap.. tp tu ahhh area sini xde.. maka hasrat tu setakat terpendam saja laa.. kahhhhhhhhhhhhh..

tp mmg btul ckp ryn.. aku yg beno nye nmpak merah baju ngan lipstik n mata memukau jer.. tp kena komen hat subway dolu..

nome berkata...

aieza: kahhhhhhhh ke situ pulak yg ko pasan ek...ate smlm aku tingin nak bermerah..maka merah la aku....