Selasa, 13 April 2010

Pesta Kek Doyan di Opis

lately ni, citer psl mkn jer...ya ampunnn...aku x bersalah...

ni sumer kesan dari belog aieza yg paparkan entry psl kek doyan..maka since dari hari tuh, aku gigih mencari kek doyan kat SR (Secret Recipe)...dari satu kedai ke satu kedai, mmg abis je kek nih..sbb kek ni very limited...kalau ada rezeki, adalah kek doyan tuh...kalau idak, geget jari je la

akhirnyer, hari ni hasrat ku tertunai sbb kwn baek aku kat opis sudi membelikan SEBIJIK kek (bukan slice ye za) utk minum2 ptg kat opis...alhamdulillah...baek sungguh hatimu haris...jasamu ku kenang...almaklumlah mmg dari dulu ko nak banja aku mkn kek kan haris? kahhhhhhhhhhh

arini penoh pewot aku ngan doyan...actually t'hari td aku ngan kwn baru je sentap mkn pancake doyan kat pavillion...ptg ni plak mkn kek doyan...heavennyer...hari DOYAN sedonia...


tu dia...sekali SEBIJIK dia beli...


sekali dia tulis "woiii..tarak keje ka?" dia perli boss aku sbb boss aku suh orda dari haris...kahhhhhhhhhhh



kami yg x sabar nak geget2 kek nih...nyummy!!!


vavava...memasing dah x sabar nampaknyer



org yg belanja kami mkn kek doyan...terima kasih ye haris! pttlah ko nampak muda hari nie


aku interframe...ekeke...


tu dia..x pandang kiri kanan dahhhh

jemput makan yer ryn, aieza, bed, suhida, alya, jue, zura, mel, lea, ainey, wana, kak ai dan semua kengkawan blogger...

11 ulasan:

AieZa berkata...

huru hara potong kek.. xsabo sgt nk mkn la tuh.. si haris opismate ko tu pun satu hal.. yang pi beli kek doyan sape suh??? ade yg aku gigih pegi SR ptg nih cari kek doyan.. adehhhhhhh..

nome berkata...

aieza: mmg memasing x sabo dah nak mkn kek doyan tuh....sumer tingin...

sib baek la ada kwn baek aku ni tolong belikan...jgn mare ye za...ko diet kan? x yah arrr mkn kek...ekeke...

Tanpa Nama berkata...

ampeh tui , siap nama aku pun ado tu .. sabo jeler.. ado jap lg aku g terjah jgk tu .. huhuhu

mak aii baik tui ati haris tu yek .. mintk dia by hand kat sini sebijik 2 kek tuk aku, sure dia lg nampak mude kahhhh

mamashasha berkata...

silalah silalah.....huhuh kite sebut je diet kan me tapi dok kuar entry makan je....kahhhhhhhh tak bule blah la wei.......sedapnye aku nmpk kek tu...

nome berkata...

zura: meh ar dtg sini zura, ada lg nih...kalau opis ko sebelah opis aku, sure aku suh haris kirimkan tuk ko...ekekeke...

nome berkata...

bed: payah ar bed aku nak diet...lg2 kat opis aku ni selalu wat mkn2...aku x tegar la bed kalau nampak makanan...lemah semangat kalau nampak kek doyan nih...hancus..x displin sungguh nak diet

LeaKhalid berkata...

sedap ko durian kek tuh kak??huhuhu

nome berkata...

lea: of kos sodap lea...sbb org belanja kan? kahhhhhhhhh...cuba kalau beli sendiri..yg x sedap harus disedapkan...kalau tak, rugi...ekeke...

Ryn berkata...

sentap tak sudah weiii...sawan jadinyaa....

p/s : aku still di PPUM..

nome berkata...

la..ko kat ppum lagi...camno adik ipo ko ryn? hope dia cepat2 sehat..

shah-ila-ain berkata...

aku dah makan kek ni...sedappkann...mase aku beli tuhh siap berebut makan dgn laki aku..ingt tak sedap sekali makan baru tauuuu....haha....sedappppppppppp...