Isnin, 5 April 2010

Weekend Activities

wiken yg lalu, aku sonok berfamily day bersama2 ngan org umah....hangkut satu family ke Giant Kota Damansara nak beli brg2 dapo...sambil menyopping, sambil berkaraoke...pastu gi mengisi pewot ke Pizza Hut...

kebetulan aritu Raja Azura dan crew2 Maggi mengadakan promosi utk produk baru mereka...en somi suh aku amik gambo ngan raja azura...dia ckp molot aku lebey kurang jer cam molotnyer...aku ckp leh ke amik2 gambo camtu jer...walhal produk maggi x beli pun...laki aku ckp...wat selamba kodok jer....so apa lagi...gigihlah aku gi serbu raja azura yg pokpek2 tuh...

selesai je beli brg2 dapo...aku ajak laki aku, bibik ngan leesya ke karaoke box tuh...moh layan karaoke jap...ate belom lapo lg masa tuh...very padat madat masuk dlm kotak bunyi tuh...yg hebatnyer, leesya leh layan tdo lena dlm tu walhal kami ni dah lalak2 bagai...bak kata mak aku, nampak sgt sore x sedap...kahhhhhhhhhhhhh

kendian, dah abis sejam layan lagu...kami mkn2 plak kat pizza hut...order berdulang2 pizza, sup, salad dan mcm2 lg la...yg paling marbelles air Mocha Frappe dia...lazattttttttt...chedap tol!

aku dan raja azura...dia ni very frenly...molot sgt kepochi..ala2 aku gak..ekeke...


bawak leesya gi main dulu...main kat tmpt free nih...sonok tol dia...




tu dia! kami di dlm kotak bunyik...sanggup ko berhimpit2 dlm tuh...ate dah gian nak berkaraoke...kahhhhhhh...awat moker ko cam tepung gomak bik? kahhhhhhhh lagik


sanggup berdiri tu!




senyum sampai ke tinga dpt lagu peberet dia


tu dia!!! lagu peberet bibik aku...SEJATI BY WINGS....ROCK BABEH! x sangka tol! kahhhhhhhhhhhh


retak cermin kotak bunyi tuh....sore mmg high pitch...


dah puas nyanyi2 bagai...moh mkn kat pizza...






mocha frappe yg sgt2 chedap

14 ulasan:

suhida berkata...

nome,very the sporting ko bwk bibik ko karok sekali.kekeke...seyes benau aku tgk muka dia tarik lagu...kakakakak..aku rasa dia mesti rasa ko lah bos paling happening kot..
comel lak aku nengok raja azura tu eh.

nome berkata...

sue: aku mmg niat nak bawak dia gi karaoke nih..sbb dulu masa time kenduri kat kg, dia ni pulun menyanyi berlagu2..lagipun ni sbg token for her sbb dia jaga anak aku elok...so one of the appreciation for her...ekekeke...

psl raja azura tuh...mmg cute miut orgnyer...kecik molek jer...tu sehari sblm dia jadi pengacara kat ABPH tu la...very kepochi tol minah tuh! soker aku!

AieZa berkata...

vavava sudah update blog.. cepat btul..

wehhh bibik makeup la pulokk.. pakaian pun cantikk.. emmm klu bibik tu wat hal lg mmg nk kena laa.. xsedar-sedar lg kita jaga dia baik2.. bwk p mkn tmpt elok2.. bwk leisure2 lg karaoke bagai.. harap2 dia xdela buat hal lagi.. aminnn..

mcm best lak eh g karaoke.. menarik gak tu jd aktiviti keluarga.. leh masuk dlm list..

leesya tido?? sejuk agaknya dlm tuhh..

Ryn berkata...

wahhhh tangkap nangis bibik2 diluar sana tgk ko melayan bibik mu itu begitu...siap berkaraoke bersma...

thumbs up!

nome berkata...

aieza: uish dia za...jgn ckplah...mmg jaga penampilan sungguh...apa aku pakai, sumer dia nak tanya...vavavava..jgn ko x tau za...dia dah jadik bibik cum PA aku tau...kalau aku pakai x kena, dia komplen..dia suh aku mkn jamu la, berurut la...aku now urut ngan dia jer...yg bega rambut aku tuh, dia la...dia yg guntingkan sbb dia keje saloon dulu kat indon...alang2 kan...kahhhhhhhhhhhh

elok arr ko masuk dlm list xtvt bersama family psl karaoke nih...mmg ilang tensen bile dah lalak2 camnih...lega!

nome berkata...

ryn: thanks lalink! aku mmg niat bawak dia kuar melalak kat kotak bunyik...memandangkan dia jaga leesya dan umah aku elok..hope dia x wat pangai cam dulu lg...amin

Tanpa Nama berkata...

FULAMAKKK .. bibik ko layan koke jgk yek .. harus ler bibik lain jelos beb (bak kato ryn ) kahhhh ..

tgk kusyuk gilos dia layan koke tu .. pehtu penat , layan piza plak .. yum yum

nome berkata...

zura: dia ni mmg kuat menyanyi...mcm2 lagu dia nyanyikan tuk leesya...adoiyai...tu yg aku gigih bawak dia gi koke...sekali sekala bleh arrr...

LeaKhalid berkata...

waa..sempoi lar asben kak mie
lea dh byk kali gaks ajak asben pi karok, bawak anak2, tak diberinya..

mamashasha berkata...

nome....wahhh sakan korang layan karaoke ngan bibik eh????dahsyat dia tarik tuh....cayalah me mesti bibik tu bangga dpt majikan mcm ko...vavavava...ehhh apahal aku pasan ko asyik sebut gitu lately???

nome berkata...

lea: x plan pun nak ke karok lea..plan asal juz nak beli brg2 dapo and mkn kat luar..last2 nampak kotak bunyik tu, terus je masuk...ekeke

nome berkata...

bed: mmg release tensen beb sekali sekala dpt karok camni....rasa nikmat je...bibik aku tu pun dah lama gian nak berkarok....tu yg gigih bawak dia tuh...senyum sampai ke tinga dpt lepas gian...sore dia mmg high pitch...nyanyi lagu rock lak tuh..x sangka tol!

Mrs. Simplicity berkata...

haruslah bibik kat malaysia makan hati dengan bibik ko. sebab ko bawak bibik ko gi karok. layan lagu sejati pulak tu. mmg best la korang 1 family. leesya bole layan tido lak eh. bukan suara tak sedap, sebab suara sedap la sampai terlena tuh. hehe

nome berkata...

alya: ish jgnlah sampai mkn ati bibik lain...ya ampunnnnnnn....

mmg x kusangka bibik aku soker lagu2 rock nih...cayaklah...leh hangkut gi jamming studio lak pasnih....kahhhhhhhhhh....

leesya tdo sbb sore kami sedap? eh ye ker? aku tak rasa camtu..aku rasa dia x sanggup nak dgr, tu yg dia balun tdo tuh...kahhhhhhhhhhhhhhhh