Khamis, 1 April 2010

Lunch Aku Tengahari Tadi

bersempena pn alyyani selsai pntang hari ke44

thari td ada org2 catering yg sudi belanja kami lunch kat Impiana Hotel...masyukkk!!!!

mmg dah agak lama aku x mkn kat impiana hotel...adala dlm 2bln kot....paling best kat sini....ice cream baskin robbins dia....wallah...got cheese inside...mmg bela badan mkn kat sini....n'way thanks to them yg sudi belanja...wat susah2 jerk...

aku pasan...lately ni entry belog asik citer psl mkn....mmg x leh nak berdiet...hancur diet....harus ku cari balek korset premium beautiful ku dulu...x silap aku ada kat umah serdang (umah mak)...ntah muat ke tak...xpe2...adik aku yg jual korset tuh...


kami yg enjoy nak mkn kat impiana


inilah orgnyer yg sudi belanja kami...En Hisam from EDSB


wallah...sbnrnyer byk gak aku snap gambar foodz...tp corrupted la plak..maka ini jelah yg bleh ku tayangkan...


the dessert


gigih melayan perasaan


aku disamping makanan


moh kita mkn


jelingan kekenyangan

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahhhh ko tau pun yek , sejak2 ni dok tepek gambo makannnn jek .. harus ler diet ancur ..

Ryn berkata...

bestnya biler diet hancur lebur gitu kan...ater syiok per dpt mkn secara FOC...yg tak sedap pn jd sedap...

sejak bile kamo bertukau mie...konpius aku kejap...vavavavavava...
(hanya mereka2 yg phm...)

AieZa berkata...

waaaaaaa... lagi hebat lunch kamuu.. ya allahhh itu choc cair tu sodapnyerrrr.. indah sungguh panorama.. ko celup ape tu mie.. tembikai ke pe?? haha soalan apa la aku tanya.. kahhhhhh..

ye mkn2 sume jemput mkn yerr.. diet2 juga.. mkn mkn jogerrr.. esok tah entry ape lg masih xtau.. entry biasa je la kutt..

aku pun jd mcm ryn gak la kompius sebentar.. kahhhhhhhhhhhhhhh

AieZa berkata...

oh ya lupa nak cakap.. saya sangat suka gambar kamu di samping makanan tu yer.. sangat klasik dan jujur..

kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

nome berkata...

zura: tu ar beb...diet mmg hancur gile2 la...tp aku ni dietkah? ekeke...

nome berkata...

ryn: dekah2 aku weiii....kahhhhhhhhhh....giler arrr...sejak biler aku bertukar vavavava....lawak ar kooo..

nome berkata...

aieza: kahhhhhhhhhhhhhh....ayat ko x bleh blah za..klasiknyer daku yer...wakakakakaka....n'way thanks dear diatas kelasikan tuh...

Ryn berkata...

wahh aieza...statement klasik dan jujur tuh...jujur nak mkn dgn tulus ikhlas kahh????

vavavava...

mamashasha berkata...

Beb, aku rasakan 10x kita kata kita on diet
10x jugak kita cita mknan kan? Ko setuju
X me? Hancussss semua! Ko tau aku pun dah
Pakai balik corset tapi lapar tetap lapar!
Sumbat jugak w/pun sendat! Kahhh mkn free
Mcmni lagi le rugi kalau x makan!

Ko saje je kan snap gambar coklat putar tu!
Bikin aku rasa nk makannnnnnnnnnnnn je!

Mrs. Simplicity berkata...

fuh, takut aku nak scroll down. nak meraikan kemerdekaan aku korang pun menikmati panorama macam2 ek. sabojela. nasib banyak gmbr ko berposing. kalau gmbr ko mcm aieza nye entry, wajib la aku tensi. ater gmbr kopok lekor pun terliur. ni pulak gmbr dessert kamu itu.

hahah tu la, trademark baru eh vavavav...

shah-ila-ain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
shah-ila-ain berkata...

kahhhhhhhh..sempene alya habis pantang korang lakk tolong servey makanan tuk dia erkk...mie...choklett dessertt koo bikin hati ku bergegarrr lahh woooiii....

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

terus lapar perut

nome berkata...

mel: bergegar ek ati ko? pewot aku ni pun mengeledak jer tgk span celop cokelat nih...meleleh sehhhhhh....vavaava

crazybeautiful88: sori la kak...bikin pewot akak terlapar pulak tgk gambar fooddzzz nih...ya ampunnnnn