Rabu, 21 April 2010

Menghabiskan Ari Coti bersama Mertua

dah alang2 aku amik coti ari senin baru nih...aku jemput mak dan apak mertua aku dtg mkn t'hari kat umah..kebetulan plak, mak mertua aku bawak cucu pertama dia a.k.a anak buah aku yg terchenta...anis batrisya...jadi berangan la aku kejap ada anak 2 org...

elok la tu, anis ada sbb leesya pun dah bosan main ngan kami org2 dewasa...so sonok lah dia bile dpt main ngan sepupu yg lebey kurang sebaya...meriah umah..udah cam taska plak rasanyer...main kejar2...main panjat2..main nyorok2...main gelongsor...mcm2 lg la...

aku ngan bibik masak lauk2 kg utk parents in law...sonok tgk abah dan mama mkn bertambah...kami masak pucuk ubi masak lemak cili api, pastu goreng ayam berempah dan udang masak jering (petai udah kehabisan)...LICINN!!!!

leesya dan anis...sepupu yg sgt2 rapat..beza dlm setahun lebey jer


main sama2


mak mertua aku yg ala2 ngantuk pas abis mkn t'hari


abah dah samat dibuai mimpi...kekenyangan la tu


aku bawak derang ke bilik menan leesya..cam taska rasanyer...sonok tgk derang main


cute tol gambo nih...betapa rapat dan mesranyer derang berdua...cam adik badik...pandai lak tu leesya peluk kak anis dari belakang...


aku jadi penyelia kanak2


8 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

bestnya ada gelongsor
brp $ ?
ecece macamla aku ada duit nak beli hahahhaa

budak 2 org ni sgt comel tau

Tanpa Nama berkata...

FULAWEIII ..

muke penyelia GARANG ooo .. aku pun takut, harus main dgn hati2..

mak aii .. sume gambo org tgh asyikkk melayan kekenyangan ko snap yek beb .. heheheh harus ler, masing2 dh makan sodap tu ..

mamashasha berkata...

aleesya enjoy nampaknye dpt peluang main ngan kazen....bila selalu dok sorang2 mmg boring nome mcm shasha la kalau blk kampung sampai tak ingat nk menyusu...

nome berkata...

tinie: aku beli warehouse sale kat puchong bulan march aritu...rege pun rege promosi jer beb...ekeke...

nome berkata...

zura: camtulah muka aku kat umah...tunjuk garang kat bebudak...haruslah budak2 tu behave kan...kalau idak, sure panjat sane panjat sini...lakonan semata2...kahhhhhhhhhh

mmg derang tdo kekenyangan...aku suh derang mkn bertambah...mau x ngantok??? ekeke...

nome berkata...

bed: tol ar beb...kalau dah main ngan kwn...susu x hengat..mkn x hengat..tdo lagi la...selagi bleh main, main jer...x tdo pun xpe...nama pun bebudak kan...tp aku soker tgk derang berdua nih main...meriah..

suhida berkata...

nome,nmpk mak n bapak mertua ko mcm muda ye..
wah ada bilik mainan ke?siap gelongsor tu.best2.
pastu,selalunya ko snap gambo mknan.ni kenapa xde lak ni?mesti tak sempat nih.hehe...

nome berkata...

sue: aku suspek tol la kat mak apak mertua aku nih...walhal umo derang nih baya2 mak ayah aku jer...tp derang jenis jaga pemakanan tau...senam tiap2 ari..ikut poco2 kat taman umah, pastu main badminton bagai...aktif la...tu yg maintain nampak muda...

aku x sempat nak snap gambo makanan, ate sumernyer lapo dan lauk plak ala2 kg..tu yg memasing terliur sampai loper nak amik gambo