Isnin, 5 April 2010

Wayang Clash of the Titans

aku dah samat dah gi tgk wayang Clash of the Titans ngan en somi kat sunway piramid...best gak la citer tuh...leh tahan la...ramai giler org kat sunway nih...dah lama x kesana...rambang mata tgk handbags merata2..cantek2 plak tuh...vavavava....

aku gi sana merempit naik moto...senang...heaven! x fening nak cari parking....

dah syok melayan wayang...isi pewot dulu...kami gi mkn kat burger king...dah lama x mkn whopper black pepper...masyuk!!!!

few minutes before masuk panggung...ramai tol org


time ni dah x sabar dah nak masuk





nyummy! en somi whopper black pepper..aku lak chicken royale





15 ulasan:

AieZa berkata...

ni maknanya.. i amik gamba u.. u amik gamba i.. kahhhhhhhhhh.. mie.. byknya sos cili.. sama mcm aku gak klu mkn mesti mik sos bebanyak.. rasa xpuas jerkk skit2..

best ke citer tu weh??

Mrs. Simplicity berkata...

tu la me, best tak cite dia? trailer mcm gempak. ater aku ni tgk trailer dgn the making je la. nak tgk wayang tak nmpk bayang2 lg. huuhu..

burger king my favorite too..

tetbe terfikir nsk amik bibik, sesekali dpt dating gini, best gak kan?

nome berkata...

aieza: ye arr zaa...aku pun baru pasan....i amik gambo u...u amik gambo i..kahhhhhhhhh...vavavava

semestinyer aku top up byk2 sos cili...aku kan soker pedas...pasan je ko yer...

citer tu bleh tahan la...idaklah sangap sgt dlm panggung...kahhhhhhhhhh...masihkan ko hengat saat kita bersangap together masa tgk citer alice tuh? kahhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

alya: best gak citer ni beb...tp jgnlah ko harap best sesangat...nnt kang nyesal..biasa2 jerk..

apa kata ko amik bibik? leh dating sokmo...ekeke...

aku tau ko mmg spesis cam aku alya...soker fast foodzzz...lagi2 western...mmg peberet ko la...kan? kan? kan?

Tanpa Nama berkata...

WAHHHHHHHHHHHHHHH ko g dating ke beb , mana si tecik ???
besh nye g dating, aku ni harus ler ... nk tgk mid night baru besh ...

cite tu besh yek , kahhh ko sangap ke tgk cite alice? sib baik le aku x g tgk

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

best tak criter tu, akak dah lama tak makan burger kinglah

mamashasha berkata...

hangin aku tadi dh komen nape tak kuar ek? me best nye dpt berdua2 an tgk wayang, naik moto, makan2...hehee tiba2 aku teringat zaman dulu2.....haha

suhida berkata...

nome,cter tu best tak?razi ajak aku g tgk?boleh?keke..alamak..bege king tu menarik lah.

nome berkata...

zura: si tecik tinggal kat umah la sekejap..tu pun selepas dia dah tdo..baru aku laki bini kuar...

masa tgk alice aritu, nak kata sangap sgt..idaklah...sangap2 kecik jer..ekeke

nome berkata...

crazybeautiful88: bleh ar kak..best gak la...

moh la kita dating mkn burger king...chedap! heaven tol!

nome berkata...

bed: ekeke...ko tetiba tingat zaman2 dating dulu yer....vavava..mengimbau tuh! mmg best bed...sekali sekala kuar berdua...mmg heaven! lagi2 tgk wayang dan naik moto bersama..syiok oooo!!!

nome berkata...

sue: bleh gak nak ajak razi kuar tgk wayang...idaklah suspen sgt..direct story based on history of yunani..tu jerk! bg aku oklah...dah x tau nak tgk citer apa...

LeaKhalid berkata...

kak mie
camne cite nih?
okey kew?
last tgk wayang 3bulan lepas
kena follow up blk aktiviti nih ngan en.somi! ~hehehe(^^,)

nome berkata...

lea: biasa2 jerk lea...bleh ar layan sekali sekala...bile nak dating tuh? ekekeke

mamashasha berkata...

haha aku terflashback ni....vavavava