Rabu, 7 April 2010

Quarterly Besday Party

2 hari lepas bersamaan ari senin, opis aku mengadakan quaterly besday party utk staff2...insyAllah setiap 3 bln, akan wat party camnih....mmg meriah...makanan yg disediakan pun dimasak sendiri by staff2 sini....nnt aku tunjuk sapa org yg buat kek dan lauk pauk nih...ada gambar kat bawah...

seyes aku ckp, foodzzz mmg malatop...kalau x caya, korang tgklah nnt..sure terliur punyer! sambil makan, sambil chit chat sampailah balek...very sporting la boss2 kat sini...sanggup kuarkan duit bagi memeriahkan party....byk gak collection yg kami dpt..kalau ada duit lebey, akan dibawak ke next party....heaven tol!


kek orange yg mantop! hat gambor2 atas kek tulah org2 yg sambut besday


close up sket


ini dua org mmg pak lawak kat opis...kencang pewot aku asik ketawa je ngan gelagat derang....dua2 mat moto besar...


our procurement manager as a pengacara majlis


mari membaca doa makan

yg bukan islam, menghormati muslim membaca doa


inilah dia org2 kuat dapo opis...hat baju putih tu menyediakan segala lauk pauk kampung yg lazat lagi mantop....hat baju cokelat cair tu plak...org kuat yg buat kek


3 mak dara pingitan...oooppsss!!!


us!


eh..eh..aku pun nak pose sorang gak


elok je susunan lauk2 nih...sumernyer sedap....licin kena bedal...thumbz up!


bendi rebus ngan sambal belacan power...leleh air mata ko mkn belacan nih!


sambal tumis ikan bilis dan petai....wallahhhhhhhh!!!! perrrgghhh lazatttt!!!


pekedil ayam


gulai lemak cili api udang dan nenas...aisehmen...teringat2 pulak


tidak loper jugak dessert orange....

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WALAWEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

sodap nye menu2 koooo.. make dgn ini , hapus ler diet ko ...
kalau gitu ler mknan nye , mmg sodap le hari2..

Mrs. Simplicity berkata...

menu ala2 kampung mmg mantap beb. yg non muslim berselera tak? adeh, lapa lak tetiba. me, kening ko tuh kan, kalau angkat sebelah macam confirm macam ziana zain. :D

Ryn berkata...

wow wee...itu sambal belacan sgt meletop...

makannnn je keje ko yee!

mamashasha berkata...

me aku tambah sikit gambo bawah hat sedia makanan & kek tu pulak yang tukang makan!!!!iye dak???yg baju kaler itam tu....fuhhhh lauk tu mmg marveles & terangkat lah....co ko ni makan aje ye me....sgt best!....

nome berkata...

zura: mmg kompon hancur diet aku...ni baru yg ko tgk apa yg aku paparkan dlm entry...lom lg yg lelain..kalau ko tau, sure ko pitam...ari2 ada je org baek ati nak belanja...maka makin tembunlah daku...huhuhu

nome berkata...

alya: mmg berselera org2 kat sini..tolak batu, kayu, dan paku la...baek muslim or non muslim...sumer sebat...ekeke...

kening aku kalau angkat cam ziana zain? ekeke...gelak aku beb...idaklah sehebat kening ziana..dia punye lagi power oooo...

nome berkata...

ryn: mmg hebat tol rasa sambal belacan tuh...malatop sehhh!!! penangan membawak sampai aku selsema daaaa..giler arrr....

nome berkata...

bed: kahhhhhhhhhhh..ye arrr...pandai ko..aku la budak baju itam yg kuat mkn tuh...ekeke...x elok membazir...

sini selalu arr wat mkn2...payah tol aku nak berdiet...tp dietkah aku??? kahhhhh...

AieZa berkata...

wahhhh kek orange tu nmpk sedapp.. pandai opismate ko tu buat.. siap buh gambo lg.. berbakat sungguh..

nome berkata...

aieza: simple and nice...senang...x yah orda2 dari luar...masa inilah, memasing tunjuk bakat buat kek dan masak memasak...sonang keje baitu...

mamashasha berkata...

standard arrr me ni namanye mulut kata diet...perut kata makan!!!!kahhhh aku pun sama la me....

nome berkata...

bed: tol ar bed...aku sokong tuh...lagi2 kita ni pantang tgk makanan...mmg x leh nak berdiet arrrr