Rabu, 28 April 2010

Aku & Training

jumaat lepas aku ada training yg melibatkan semua secretaries kat opis nih...ada dlm 15 org secretary terlibat...setiap secretary mewakili satu projek...2 daripadanyer PA pada COO and Dato...

trainer kami pada aritu merupakan isteri kpd tokoh politik terkenal tanahair, namanyer Puan Sri Ampi....aku soker la isu2 yg diciterkan dan dibentangkan oleh puan sri...mmg best! x ngantuk lgsg...sbb dia ni rajin bercerita..umo dah 62thn..tp kulit x kedut lgsg...cantek je kulitnyer...ala2 umo 40an...rahsianyer sbb dia ni mengamalkan vegetarian full time...

diantara gambo2 kami dgn puan sri ada kat bawah nih...

p/s: soon, i will get a gud news thru email...baru td dpt tau...tp bukan psl bonus tau...syoknyerrrrrrr
all secretaries and terselit one man from HR with Puan Sri


Puan Sri ni mmg ramah and very happening...x lokek ngan ilmu


Puan Sri ketika dlm kelas training

kat belakang tu ada foodzzzz...tu yg bebudak ni gi serbu...cait!


aku yg kononyer 'fokus' ketika training...padahal aku la yg paling kuat mengusik dlm class...

ni gambar aku harini, berbaju kurung...gambar ni HR dtg amik td...dia ckp ada gud news for me next week..so gambar ni akan digunakan for that news...apa la gud news tu yer? tungggguuuuuuuu!!!!


ini lunch aku td...ada org banja...alhamdulillah...kenyang pewot...foodzz from Dessert Bar


ni lak lunch kwn aku...juga from Dessert Bar

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

beb , update skit opis ko nye kekosongan .. dok makan pree jek .. x aci tui ler...

nome berkata...

zura: byk kekosongan beb...lebey2 lg utk keje atas kapal...ekeke...tp job for secretary so far x open lagi...kalau ko keje sini beb, mmg xde istilah diet tau...

Ryn berkata...

apakah gud news itu adakah employee of the month? atau of the year? increament? atau ratu makan2? kahhhhhhhhhhhhhhhh
.
aku gurau je mie...

mamashasha berkata...

ko me balik2 mesti selit makanan yang best2 kat aku ye....haaaa meh aku teka ko akan depan best employee of the month...percayalah.....mesti ade makan free lagi pas ni....harus ko bawak aku ye...ngeeee

nome berkata...

ryn: x sure beb...aku pun tgh korek2 dari HR...tp derang x mo bgtau lgsg...derang suh tgu email...derang ckp ada something utk aku next week...ni dok tertanya2 nih....

nome berkata...

bed: x sure apa yg aku dpt nnt next week...HR suh aku tgu email...nnt derang kasik...errrmmm...xpelah, aku tgu je lah...insyAllah kalau dimurahkan rezeki kita nak berjumpa, aku banja mkn yer...

Mrs. Simplicity berkata...

aku teka bole? ko dapat promotion. nanti share ye.

tu la, puan sri tu tak nmpk cam 60 an. steady lagi. mak oi sandwich ko tu, nak2!