Khamis, 29 April 2010

Aku yg kepingin nak kurus

aku tingin nak kurus balik oooo....dah lama aku pendam dlm ati...tp selalu terbantut hasrat dan azam aku nih...mana taknyer...asik2 mkn preeee...sedap2 lak tu...xkan nak tolak rezeki...maka terbantutlah hasrat aku nak berbadan selim...huhuhu

jd sblm aku nak torai RX lite spt di war2kan dlm paper metro...aku nak cuba teh detoxlim ni dulu...sbb aku rasa badan aku dah penoh ngan toxic...so aku nak singkirkan toxic dlm badan dulu...manalah tau, toxic tersingkir pakej sekali ngan lemak...vavava....angan2 je nih

aku cuba kurangkan kalori per day yg aku amik...insyAllah yer...aku x janji...huhuhu...semoga berhasil lah hendaknyer keiginan aku utk kurus semula...ari2 dok intai baju2 lama dlm lemari...huwaaaaaaaaa.....wish me luck my frenzzzz


inilah detoxlim utk singkirkan toxic dan lelemak dlm badan...rege RM28.80

minum 2 kali sehari selepas makan


saje aku tempek kan sekali gambo aku skrg supaya aku dpt bezakan dgn selepas pengambilan detoxlim nih

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pe lagi beb ... x yah susah2..rxlite beli le dgn aieza, dia kan agen dak herda..

AieZa berkata...

semoga berjaya mie.. aminn..

mak aku amik gak teh nih.. tp aku xpernah nk rasa.. sedap ke mie? dia kata proses pembuangan lajuu jerk.. hehe..

shah-ila-ain berkata...

go..go...chaiyokk...aku doakan ko kurus slimm..sure lagi cunnn gituuu...hehe...teruskan usaha..

nasz berkata...

semoga berjaya!! wah, sana sini org nak kuruskan badan ye. mcm2 produk ade kat pasaran utk membantu.. ape2 pon, jgn tahan makan smpai tak de tenaga lak ye. buat cara bijak. ha, satu lg, jgn lupa eksesais slalu. insyaallah, tu pon salah satu cara pembuangan toksik gak tu..

nome berkata...

zura: rxlite ni mmg aku nak beli...tp beli kat agen shah alam jer...ate dekat ngan umah..kalau beli kat aieza or herda...sama jer..jauhhhhh...

tp aku abiskan teh ni dulu kot...then baru aku proceed guna brand lain...

Ibu Mifzal berkata...

jom mie kita diet...aku pun nak kurus gak..huhu..

nome berkata...

aieza: thanks za...

mak ko amik ek teh nih? bg aku rasa teh ni cam teh herba cina yg lain tu...camne ek nak citer...x pandai arrr...apakata ko cilok rasa teh mak ko...sure mak ko menjerit nnt...ekeke...

td masa aku minum teh nih, aku punye pembuangan idaklah laju sgt..biasa2 jer..tp adalah 2 kali membuang...

nome berkata...

mel: thanks mel...doakan aku sukses yer...hope jgnlah sampai separuh jalan...

nome berkata...

nasz: thanks for the advice...hargai sesangat...hope usaha mie ni idaklah separuh jalan...insyAllah...

nome berkata...

ainey: jommmmmmmm!!!! moh kita sesama....

Mrs. Simplicity berkata...

nome, gmbr sekarang itu akan jadi sebelum. wish u all the best! pelan2 ok, tapi jgn memudaratkan kesihatan ye. :)

mamashasha berkata...

nome, gud luck 1000x untuk ko...aku doakan ko success ye...aku pun nak RX lah za...buleh???? kalau org lain boleh mengapa tidak kita kan me..

aku pun kepingin wei nak selim, apa pun aku mmg kene selim before pregnant....

langkah terkini, aku berpuasa...sebabnye salah satu cara aku nak turunkan berat...sekarang aku ganti puasa dulu...then aku akan continue dgn puasa di siang hari....pada aku itu je cara nak control nafsu makan aku....lagi satu bila aku puasa takde le sesape kat opis yang akan ajak aku makan....hehe

buleh tak ?

nome berkata...

alya: thanks for ur advise beb...insyAllah aku slow2 mendietkan diri...

nome berkata...

bed: mmg tol ckp ko bed...aku pun kena kurus sket dulu baru peknen...

langkah pose tu adalah langkah yg paling bijak...x guna modal pun...dpt pakej sekali..pahala dpt...kurus pun dpt..insyAllah...moh la kita menggantikan posa dan berposa sunat