Selasa, 27 April 2010

Secretaries Week di Concorde Hotel

ari kamis lepas bersamaan 22nd April, bertempat di Concorde Hotel...boss aku Capt Jaikumar sudi belanja kami 6 org kwn sedepartment (campur2 jawatan, x semestinyer secretary)..ekeke
tempat ni aku yg pilih sbb dah lama x mkn kat concorde...mmg sedap lauk2 either western or tradisional untuk lunch buffet...x rugi mencuba...RM66.70nett per pax...kalau wiken, rege up skeet...dlm RM80nett...sib baek kami pegi awal, kalau lambat, sure makanan abis sbb aritu ada forum dari company mana ntah buat kat hotel tuh....

kali ni, aku amik byk gambo2 makanan....to my dearest bed...sori ye lalink sbb menggiurkan ko time2 ko posa nih...jgn amik port sgt lah gambo2 nih...sile pejam mata yer...

to ryn plak...jgn terliur tau..nnt bb dlm pewot meleleh plak...ekekeke....

aku ngan my fren bergambo sblm amik makanan
boss yg baek hati belanja kami mkn kat concorde...Capt Jaikumar

Chef hotel yg sibuk ke hulu hilir


sedap2 giler dessert kat hotel nih


the fruits


the ice creams yg sedap2 belaka...aku soker hat perisa DURIAN tuh...


lagi dan lagi


japanese corner...segala keturunan sushi


my first round


my second round


my third round

myself yg senak pewot sbb kekenyangan


antara yg joen kami makan...mr fariz and mr haris


thanks to capt jaikumar...cucuk je dia capt...nakal sgt

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

FULAWEIIIIi meriah nye gambo2 ko time tgh hari ni yek ..

harus ler perut dak bed bunyi dangdut ..

** aku dok suke tgk desert kalau g akan kat otel2.. cmel2 je diorg deco kan kan

mamashasha berkata...

hoho sgt2 mantop + menggiurkan beb.....belum pernah try lagi di concorde tu..beround-round kamu ye...

suhida berkata...

mak aih nome,bper round tu..meriah meriah....sedap tul aiskrim-aiskrim tu ye.mmm..

nome berkata...

zura: sori la beb kalau gambo2 aku tu bikin pewot korang berbunyik...betol la ckp bed...entry aku ni byk gambo makanan...harus tukar tajuk belog nih..ekeke..

nome berkata...

bed: mmg aku mkn beround2 tau bed...aku soker menu dan rasa foodz dia kat sini..mmg x mengecewakan...cuba try beb...mesti ko jatuh chenta nnt...

nome berkata...

sue: mmg meriah beb kat dessert corner hotel nih...penoh ngan dessert yg menggiurkan...lagi2 aiskrim berperasaan doyan...sodap tol!

Ryn berkata...

lg2 perkataan 'doyan' ko sebut..huhuhuhu~~

mamashasha berkata...

one day aku try....tidak minggu ni...

nome berkata...

ryn: ekekeke...apalah ada pada perkataan beb...oklah, pasnih aku x sebut dahhhhhhh...demi mu my pren...

nome berkata...

bed: apa kata kita try together2...ahaksssss

AieZa berkata...

nk ikutttttttttttttttttttttttttttt
ayat ditujukan khas utk statement di atas.. hehe..

sonok ye kamu mkn hotel semedang.. isk isk isk.. aku dh lama xmkn hotel.. sape la nk banjer nihh.. :p

nome berkata...

aieza: jommmmmmmmmmmmmm....moh kita sesama terjah concorde....

psl selalu mkn hotel tu za, boss2 kat sini rajin nak membawak kami...rezeki jgn ditolak za...ekeke...ya ampunnnnnnnnnn

Ryn berkata...

korang ni...kalo nak pi mkn jgn lupa ajak aku tau!...hehehehe...

nome berkata...

ryn: wajib kami bawak ko sekali ryn...kang x psl2 ko terliur plak...x baik k...ko tu kan peknen