Khamis, 15 April 2010

Lunch - Saisaki

kan aku dah ckp...x abis2 belog aku ni tayang entry makan jer...ari2 mkn..gile tol la..ya ampunnnnn...

utk bulan ni jer, dah 4 kali kami mkn kat saisaki restoran....kami pegi pun sbb diajak oleh boss dan client2...pasni aku x larat nak gi dah...pitam!!!

kalau gi saisaki ni, tak sah kalau tak mkn ikan solmon smoke tuh...sedap tol! nikmat...aku mkn byk giler...moh layan gambo..

sblm nak gi, pose dulu


dokat jer restoran ni ngan opis aku..sebelah jerk


the foodzzz


ini pinggan yg ketiga aku mkn...






4 ulasan:

Ryn berkata...

aku napk sesuatu yg lain kat muka ko...flawless gilerr...tu kire khasiat mkn selalu kahh kah kah kah???

nome berkata...

ryn: tq..tq..tq...flawless??? celah manala tu ek...bukan khasiat foodzz tp tu flash camera kot...ekeke...n'way thanks beb...

mamashasha berkata...

aku rasa ko tukar theme blog ini kepada blog jalan-jalan makan-makan....buley?kahhhhh asyik cite makanan jekkkk..yg soodap2 lak tu....cannner insan kerdil cam aku nk berdiet bila mata asyik terpandang entry yang byk makanan ni ????/kahhhhh
ko tak marahkan me?

tp kan me aku nk puji ko ni jaga2 kain jgn koyak ye...muka ko gebusss la jeles aku....apa kekdahnye me? share sikit.....plzzzzzzzzzzzzzzzzzz sambil peluk tiangggg ni.....

nome berkata...

bed: bagus gak idea ko tuh bed...namakan entry aku jalan2 cari makan...kahhhhhhhh...jgn lah wei sampai ke tahap tuh...segan aku la..

aku x penah marahkan ko bed...sayang lagi ada la...

muka aku gebus sbb aku kuat mkn kot...sbb tu gebus plus tembun..ekeke...xde apa2 produk hebat yg aku guna bed ku cayang...hanya krim biasa2 jer..