Jumaat, 9 April 2010

Tag Dari Ryn

1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
kali terakhir aku gi bercoti thn lepas bulan feb..ikut company trip to karambunai...stay kat nexus hotel...dan aku tingin sgt nak membawak family bercoti ke tmpt2 menarek dlm negara...insyAllah kalau diizinkan dlm thn nih..

2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
umo aku skrg ni 30thn 2bln...alhamdulillah aku bersyukur dgn pencapaian aku skrg...

3 - (tak jawab pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda!jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
purse aku jenama vincci...beli kat OU..aku soker sbb simple and nice...rege murah jerk...dlm 60hengget...dlm purse aku nih adalah beberapa kad yg penting..cam I/C, lesen, kad bank, kad kedit..dan segala mak nenek kad...

4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?aku paling soker hapdet belog during lunch hour kat opis atau masa x bz kat opis...kalau kat umah, jgn harap aku leh hapdet...paham2 sudey...ekeke...

5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
dok pikirkan persiapan adik aku yg bakal menamatkan zaman bujangnyer june nih...fening aku
6 - tag 3 org lain yang anda suka
aku tak nak tag sesapa...nak abiskan disini saje...ekkee...

2 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ko dh sampai karambunai??
aku org sabah pun belum sampai tau :(

nome berkata...

aku pegi karambunai tu pun sbb ditaja by company aku nih..kalau aku sendri, mmg x pegi2 la ke sana...ekeke...