Jumaat, 13 November 2009

UNIFORM

mlm td aku saje je geledah lemari baju aku...then aku ternampak uniform yg dah lama aku x pakai since tawun 2005 masa jaga OGA (oil & gas exhibition), dulu aku 3 tawun berturut2 jaga MISC booth, skrg ni dato pun seram nak amek aku sbb tembun kot...kahhhhhhhh...lepas kawen aku x pakai baju ni sbb aku hengat aku x muat pakai baju nih...size kecik gitu...
so after try pakai, alhamdulillah sedang elok sarung kat badan aku....lega den...apa lagi soker x hengat la...tu yg aku pakai arini gi keje...korang rasa elok tak? ada lagi 2-3 pasang uniform aku lom try...esok2 la aku try..insyAllah...
ini aku sertakan gambar aku masa jaga booth tawun 2005..yg tanda panah tu aku la tengah borak ngan dato farish...tetiba jer tingat kenangan lama...




elok tak uniform ni sarung kat badan aku?








close up sket...gabungan 3 company....MISC (ibu segala company), FPSO Ventures (anak pertama) dan MMHE (anak kedua)

9 ulasan:

Ryn berkata...

cantik uniform....tp sebb ko dok dlm toilet udah mcm cleaner plak..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....gurau2 jgn marah eh mokcik sat g abis kete aku kena calar...kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

kahhhhhhhhhhhhhhhh...siot ko...dekah2 aku guling2 kat sini tau...mmg tol la..cleaner kat sini pun pakai uniform...tp kaler lain la..kirannyer aku ni cam supervisor derang la...kahhhhhhhhhhhhh...bak cini keta ko...ala2 muchuk cayang..kahhhhhhhhhhh

AieZa berkata...

hahaha makcik cleaner la plakk..
muat baju tu maknanya sudah kurus ye tuan2 dan puan2 semua.. tahniahhhh!!!
jom kita bongkar balik baju zaman2 dulu.. selagi bole pkai kita pakaii.. jgn membazirr..
mie ko pkai jeans ke g keje?

nome berkata...

kahhhhh...nak kata kurus sgt..idaklah yer..tp aku gembira la ngan berat aku skrg..cuma target lom tercapai lagi...ekeke...

aku pakai jeans ari jumaat jer..opis aku bagi staff pakai jeans utk ari jumaat jer...so apa lagi..kahhhhhhhhh

fazilzura berkata...

amboi ko sakan posing.. tmpt yg tetap .. stil toilet yek .. kahhhh sib baik toilet beso ..

ok je aku tgk bj tu dgn ko .. leh je pakai leps ni ..

wahh jeans day tody yek..

Mrs. Simplicity berkata...

nome, kalau ko jaga OGA lg, ko buzz aku, confirm aku dtg. selalu bos2 aku je gi dgn engineer. aku ni takde kaitan, sebab kalau ko ada, bole aku pegi.

ok je uniform tuh. sama je mcm tahun 2005 tuh. wajib la ko bangga ok.. :D

mamashasha berkata...

wei...kira ok la boleh sarung lagi beb....kalau aku hepi banget....betul tu jgn org ingat ko cleaner udah le ye....hehhee

Ummi Nuhlan berkata...

wahhh.....jelas sekali..kak mie bukannya berisi mana la..sebab baju 4 thn lepas boleh pakai.. vaaavvaaaa....baguss.bagus..
imah pon kena punggah tgk la uniform2 yg lepas..kot2 boleh pakai lagi..ahahha

nome berkata...

zura: aku mana ada kaw lain nak melaram tangkap gambo selain dari toilet sejangkang kera nih...kahhhhhhhhh..sib baik keliwon xde...

alya: tawun dpn ada OGA kat klcc convention centre..tp aku x pasti dato sanggup amek aku jaga booth ke tak...dibuatnyer time tu aku bunting..sure aku x jaga..kahhhh..tp kalau ko sanggup turun padang nak jmpa aku..aku pun sanggup je redah OGA tu tuk jmpa ko...

bed: berat aku lom capai target yg aku nak lagi...tamak ooo aku nih...kahhhhhhh...tp aku syukur leh gak aku sarung baju nih...tu pun dah kira ok...alhamdulillah...
aku pun x pasan aku pakai uniform ala2 cleaner sampai lah ryn sound td...cis ryn..nnt dia, aku lekat kat dinding..kahhhhhhhhh

imah: akak x berisi imah ckp? silap tuh, akak dah tembun la imah...sejak pas2 banak nih, berat naik ooo..ni yg merangkak2 nak kuruskan badan...ekeke...