Khamis, 12 November 2009

Kejadian di umah Mak MertuaKu

camne lak aku leh terlepas nak publish psl entry wiken lepas di umah ibu mertuaku shah alam...kebetulan plak akak iparku ada sekali ngan anak derang...so sonok la leesya main ngan kak anis anak buah aku tuh....suke aku tgk keletah derang main bola exercise nih...jom layan pic


leesya dan anis...suke tgk korang berdua bermain...sweet child o mine la



main puzzle abc plak tp gambar sgt blur yer...ya ampunnnn






suke tgk leesya epi berjimba ngan sepupu dia




4 ulasan:

fazilzura berkata...

amboiii sonok betui tgk anak2 dara tu dok main yek ...

Mrs. Simplicity berkata...

comel leesya kat 1st pic tuh. anak buah ko pun pandai lak posing ye. walaupun gmbr blur, tp puzzle ABC tu nmpk cun lah.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

sonok bila anak kita hepi

sedih bila tgk anak kita sakit :(

nome berkata...

zura: aku lagi la sonok tgk dak2 ni main....sampai aku pun nak melonjak sama kat bola tuh...nak jd dak kecik..kahhhhhhhh

alya: thanks auntie alya puji leesya..malu meow2 leesya tau...

tinie: huhuhu...aku susah ati oooo kalau anak sakit...biarlah aku je yg sakit...jgnlah kena kat anak aku...