Isnin, 23 November 2009

Tetamu spesel berkunjung ke umah

ari ahad (smlm)...teratak umah aku dikunjungi org 'jauh'...very the spesel tetamu nih...kahhhhhhhhhh...
jd aku ngan bibik berpakat masak mee jawa tuk tetamu spesel nih...mee import baek punyer dari indon...bibik aku masak khas tuk tetamu spesel nih...abis seperiuk mee aritu...alhamdulillah...aku soker....lepas dah mkn2 mee jawa...ptg tu pekena 'bakwan' bibik aku...pun abis licin...sgt sodap...kitaorg ni main orda jer dari bibik...tengkiu bibik...
sonok tgk keletah anak tetamu aku bermain ngan leesya...terus meriah umah aku ptg tuh...korang tgk je lah gambar2 kat bawah...




keadaan umah aku sblm kedatangan tetamu...masa ni tetamu bg msg 'aku on da way'..kahhhhhh



bibik melayan leesya mkn mee jawa sambil tgk citer peberet dia...'SEKAR'...x abis2 citer nih..buhsan aku tgk...tp dia dah penat masak..so bg jelah dia layan citer tuh...



terkezut bibik aku bile aku amik gambar dia...konon2 nak pose la tuh...to late lalink!



the foods dlm bekas putih ngan air berperasaan oren



the mee jawa...tp kuah lom tuang lagi kat bekas yg tengah tuh...loper nak snap gambar kuah dia...



inilah dia anak tetamu aku tuh...adam the handsome boy..korang dapat agak kan sapa tetamu aku tuh? ekeke...




aku the tuan umah ngan tetamu spesel...RYN...kahhhhhhhh




apak2 melayan anak2 bermain sambil mak2 tolong perabiskan makanan kat meja...camne x tembun? kahhhhhhhhh




tuan umah yg berselera melayan tetamu...ekeke...senyum sampai ke tinga...




bibik jd cikgu taska jap...melayan leesya ngan adam...leesya kemut barang2 menan k! apa yg adam amik, sumer dia nak berebut...x baik tau...share2 la main ngan abg adam ye leesya...sori yer adam..




makan dan makan...jgn malu2..mari kita mkn sampai lebam...camne ryn? sedap tak mee jawa bibik aku? pasni kalau ko dtg lagi...leh wat bakso atau nasi padang...




sambil borak, sambil layan karenah anak




leesya yg dok melopong tgk tv...




yus2 yg rajin melayan anak2...ayah mithali nih



"adam main sama2 ngan leesya yer" kata2 dari mama ryn



ayah2 mithali yg melayan anak2...mak2 mana? apa lagi...gossip kat belakang la..kahhhhhhhhhh

8 ulasan:

Ryn berkata...

sudah publish kamoo yee....tergelak guling2 aku weiii statement ko..hahahaha...

neway, thanks a lot jamu kitorang ngn meejawa mantoppp tuh...bertambah2 laa lemak di badan...

akhirnya plan tak terduga manjadi yee...betol2 last minit...suka2 je terjah...muahHAHAHAHAHA!

AieZa berkata...

weh.. aku nk rasa gak mi jawa maid ko tuh.. satu hari nnt akan ku terjah.. hehe.. sib baik ko xmik full pic mi jawa siap buh kuah dlm semangkuk.. klu idakk... ade ptg kang aku g sana semata-mata mau rasa mi jawa maid ko wat.. hihihi..

amboi leesya panjat basikal dia.. sejibik mcm Hana pnjat kuda dia.. hahaha main pesen ape xtau la..

A.I berkata...

lepas ni soh bibik kau masak utk aku plak!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

elok la raisha boleh dok diam dalam baby chair tu, kalau fatin??
sekajap dok atas meja, sekajap jalan2, sekejap lagi minta dukung..adeii

oYa berkata...

NASIBLER JAUH KALAU DEKAT DAH KU SERBU UMAH KO NOME..AKU NI PANTANG KALAU BAB2 MKN NGAN PINGGANG2 SEKALI AKU "KEKOH" WAKAKAKAA

nome berkata...

ryn: ketawa ko yer? arini berskaf kamoo?? kahhhhhhhh....dtg la lagi...jgn segan2 yer...

aiza: meh za kalau nak mkn mee jawa...bleh jer aku mintak bibik buatkan...jgn ko mintak chicken lemon udah ler...x reti bibik aku nak masak cenggitu...ekeke...hana pun soker panjat memanjat yer...nak halang lagi dia buat...biarkan jer...

k.ai: bleh jer ko nak pinjam bibik aku..bile? meh aku antarkan...tp ko sanggup ke dgr dia berceloteh? bibik aku ni kuat mengomel 24jam tau...

tinie: ko mabuk ek? sapa lak raisha nih? kahhhhh..anak aku leesya la tinie oooiii...bile lak entry aku ni letak gambar bb chair..pening aku..kahhhhh...sure ko mabok nih...

oya: tu ar oya..sib baik umah aku jauh...kahhhhhhhhh...tp kalau ko nak terjah pun leh jer...dlm mimpi pun jadi la...kahhhh....

fazilzura berkata...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

meriah nye org jauh tu dpt makan yek ... sgt sonok ..

ko wat open haus ker????

nome berkata...

zura: aku x wat open haus la...saje suka suki wat masak2...bukan aku masak pun..ekekee...