Isnin, 9 November 2009

Keta yg aku kejekan aritu

atas permintaan korang yg sgt prihatin nak tau sgt keta apa yg aku jahanamkan mgu lps...sile tgk gambar2 kat bwh ni yer...


aku kalau dah bengang sgt, brand keta pun aku dah x sempat nak tgk bebetul..ghupe2nyer bukan HONDA STREAM YER KENGKAWAN....tp TU DIA! TOYOTA ESTIMA YG REGENYER DLM 250K....x agak2 kan pompuan monopos tu pakai...tp bile dia dah sombong nak mampos...mmg ptt pun keta dia tu aku rogol cukup2! MMG KO TEMPAH KAN! MENYOMBONG SGT!


abis aku buat mural kat keta ko itew...pastu ditambah plak ngan ketukan2 yg MAHA DASYAT!....




toyota estima ko! pttlah ko bungkak sgt..sbb keta aku x sehebat keta ko...tp kan lagi bagus, kalau ko mintak maap awal2...setidak2nyer selamat keta ko dari jd mangsa kerakusan aku yg dah bertukar menjadik HULK!...




ok tak aku buat mural! ni mau mkn beratus2 kalau nak spray semula...tp aku rasa pompuan ni kena cat baru kot keta dia...




asalnyer bukan aku yg menyebabkan keta dia jd teruk sebegini...aku cuma menambahkan jer...sbb asalnyer mmg cat dia dah robek..tp aku menambahkan lagi kerobekan cat dia...lenkali jgn cari pasal k!




lagi..dan lagi...




kepuasan yg melanda! cioman maut dari aku!




padan muka ko! beluwekkkkkkkk!!!! I SAY NO! NO! BUT U WANT YES! YES!
SO GET IT FREEE!

11 ulasan:

Ryn berkata...

Estima idamanku ituww...hahahahaha...
padan muka...saper soh bikin hati panas kan...

kot2 dia ada terbaca blog ko nih, harap maklum laa yer...lainkali beradap ler sikit...jgn nak nyombong tk tentu pasal...

cantek mural kete dia eh..

Ummi Nuhlan berkata...

kesiannya kat kakak yang manyak sombong itu.haahha... xpasai gabak riban2..xpe..dia byk duit.ehehhe.
moral off the story..kena hormat sesama insan..xkira kete kecik ke..kete besar ke..xdak kete ke.. iskh..iskh..memang patut pon kak mie wat mcm tu..hihihi

re:kak mie...angin RAJIN tiba2 menjelma...hahaha..jenuh bersilat kat dapuq... nanti mai perlis calling2 lerr..ntah..bini saporr ntah ni jenis ada angin M & R..ahahhahah

Mrs. Simplicity berkata...

nome, aku respect kat ko sebab berani. hahaha... tapi yg penting masa kite buat tu tak rasa bersalah sebab dia yg kuang aja dgn ko dulu kan.

ape jauh benau dari stream ke estima. hahah.. takpe, hati tgh menggelegak kan, aku paham.

mmg skang ni, kalau mulut tu berat nak mintak mahap ini je yg bole kite buat kasik ajar org2 cmni.

akhir kata hidup nome! :D

fazilzura berkata...

aku rs pempuan tu stil xpasan kete dia kene calor dek ko beb .. cz bwh benor... kalau haku , atas bonet aku wat muke monyet .. wakakakkakakakakak baru ler besh ... dari blakang org sure tgk punye....

tp tang cat tu .. mmg besh baikkkk punye ko sental

LeaKhalid berkata...

caya lar kak....

lea tabik spring kat akak...mmg melatssss lar kak nome ni..

kelass mak ayam! ~huhuhu

oYa berkata...

WAZ..ILIKE BEBEH,,, tp pesal ko tak ludah je kat cermin dia tu wakakakaa ada aku kesah...

AieZa berkata...

waaaa... hebat2.. jgn carik pasal ngan mie yee.. xpasal je kang jd camni... humang aihh.. camni rupanya klu mie marahh.. bahaya tuh..

nome berkata...

ryn: wahhh...x agak2 ko yer...estima dlm list tuh...pergghhh...ekekeke...fuh..fuh..semoga impian ko tercapai lalink! leh aku tumpang naik sekali estima mu itew...kahhhhhhhhh


imah: of kos lalink..kita ni satu mesia..kenalah hormat each other...dahlah satu bangsa, bleh lak menyombong x tentu pasal..nescaya abis keta ko aku gomolkan...

alya: aku terpaksa beb beranikan diri tuk ajar si pompuan nih..bukannyer apa, sok2 kalau aku x ajar dia camni..mmg sampai kiamat la dia menyombong x hengat donia...biarlah jd satu pengajaran tuk dia..lenkali kenalah paham keadaan sekeliling...

zura: kahhhhhhh...tulah..sib baek pompuan tu cuma kena ngan aku jer..kalau kena ngan ko, sure x berlagu la pompuan tu tgk keta dia ada mural cam2 fesyen...sure tangkap nangis kat situ gak...kahhhhhhhhh

lea: kahhhhh...aku mak itik je lah lea...sbb dulu time org bunting, aku suke bagi adiah patung itik....jgn loper...kahhhhhhh

oya: ludah kat cermin dia? kahhhhhhhh...membazir jer air aku nak ludah2 keta dia...apa2pun lantak la kan...sbb aku udah puas robekkan keta dia...ada aku kesah gak? ekekeke.....

aiza: ish, jgnlah labelkan aku camtu..aku ni sopan orgnyer...kahhhhhhhh kedauk tol dak mie nih...aritu je aku ternaik hangin...so skrg ni aku ala2 irama mesia balik...leh caya ker? kahhhhhhhhhhh

A.I berkata...

Gud blowjob my fren!! well done! kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

- sangat comel cioman kau itew...:P

mamashasha berkata...

aku pun rase pompuan tu tak pasan wei....jenis yg tak bapper nak kisah pasal tu dia main parking je...kalau dia syg kete dia mesti dia akan parking betul2 kan....

nome berkata...

k.ai: kahhhhhhhhhhhhhh....

bed: x dapek den nak nolong...to late babeh...org sombong mmg ptt diajo...kalau dia say sori...aku x kesah...kira lembut gak la ati aku nih...ni tak, idung tinggi melangit....pandang aku pun idak...mmg kenalah penangan aku...