Rabu, 4 November 2009

Baju Cute

smlm aku dpt satu bungkusan plastik...ghupe2nyer kwn aku yg baru balik dari bercuti kat indon dgn baik hati belikan aku ole2 tuk leesya...cantek sgt...i loiikkeeeee....gaun batik siap bereben bagai...terus mlm td aku try sarungkan kat leesya...cute jer gaun tuh terletak...
nota senget kat kwn aku: thanks dear bg aku gaun cantek dan sweet ni tuk leesya...susah2 jer ko belikan tuk aku....aku x paksa tau..tp kalau bleh biarlah berlebih-lebihan...aku sokerrrrrr...kahhhhhhhhhhhhhh....ailebiu la!

sgt2 sweet baju ni



kalau la ada tuk org dewasa...alangkah indahnyer pakai sepasang mak dan anak...x agak2 kan...dah org bg free, byklah songeh...kahhhhhhhhh...apa2pun thanks to u komi...

6 ulasan:

A.I berkata...

cute gilak! tp banyak bunyik plak kau ye? org dah beli...nak lebih2 plak. bak la sni gaun tu kasi anak aku! kahhhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

kahhhhhhhh...ko jeles kan kak ai? ngaku jelah...ko pun nak gak kan...aci tak kalau aku bagi kain batik..pastu ko reka jadikan gaun...aci takkkkkkkkkkkk???? ekeke...

Dayah @ Real Ummu berkata...

cumelnya...sesuai dgn hang Nome...

Ryn berkata...

ole2 dr indon ye...cantek sgt...sesuai ngn leesya...ibunya tingin gak eh...

nome berkata...

dayah: sesuai ke ngan aku? kalau sesuai, harus ku jahit kain batik aku jadikan gaunnn...kahhhhhhhhh

ryn: mmg chantek ole2 indon tuh...nnt aku antar bibik aku ke indon, aku kirim kat dia je lah gaun batik nih...tp aku antar ke dia balik sane? kahhhhhhhhh

fazilzura berkata...

alahai sgt cute beb , bile nak kasi leesya try..

** mak nye pun nak ke... udah2 x yah berangan... ko pakai kain batik udah ler