Selasa, 24 November 2009

Tag dari alya lagi...

aku kena tag lagi...tp xpe..aku soker sbb aku mmg free gilak skrg...xde menda nak wat...jadi aku ngan berseleranyer menjawab tag dari ALYYANI nih..dia ni rajin bagi aku tag...xpe..xpe...aku tau ko syg aku..sbb tu ko selalu bg aku tag kan? kan?...ekeke...

a. write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
  • Alya ni seorang yang mudah didekati walaupun pertama kali berjumpa (mmg tol pun, pes time aku jmpa dia kat umah suhida...ya Allah sgt happening dia nih...molot lebih kurang cam aku jer...sgt2 periang dia nih dan mesra alam)
  • Alya ni seorang yang suka makanan barat (mmg pun, kalau x caya cuba tgk entry2 lepas dlm belog dia..sket2 KENNY ROGERS..kahhhhhhhhh)
  • Alya ni seorang yang suka membeli belah (mmg pun...sopping sampai JJ tutup la...kahhhhh)
  • Alya ni seorang yang kalau tido, takleh tido kalau selimut terbalik. rasa lain macam. kena cek jahitan selimut tu dulu (parah nih, actually betul ke ko camtu ek? kahhhhhhh...geli hati aku tgk tebiat ko nih)
  • Alya seorang yang suka blogging, akan bukak internet utk blogging sahaja (mmg pun, x dinafikan dia ni blogger tegar...ari2 hapdet belog...akan ku ikut jejak mu itew lalink)

b. jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies

  • aku sangat soker MAKE UP DAN MAKE UP DAN MAKE UP kahhhhhhhhhhh (wajib nih)
  • aku sgt2 mesra alam...org2 cleaner tepi jalan or sesapa jelah...sure aku layanzzzzz...janji satu mesia..ye tak??? kahhhhhhhhh
  • aku seorg yg epi go lucky....mmg jenis suka wat lawak sengal...
  • tp kadang2 aku ni sensitip gak...kalau nengok citer sedey...sure leleh...
  • soker dgr lagu metal sbb laki aku ni suka music metal & rock dan selalu jamming
  • soker bawak keta laju2..kalahkan jantan!
  • love fesyen so much! i am fesyen maniac!
  • soker sopping...kalaulah aku ada duit juta2...harus sopping setiap masa...
  • soker mkn...tp harus diet skrg..nnt x muat pintu umah...kahhhhhhh
  • soker amik gambar org dan amik gambar sendiri....kadang2 kilat menyambar pun aku leh senyum sbb hengat flash camera...kahhhhhhhhhhhh

c. pick your ten (10) more deserving recipients and describe them (aku letak 5 jelah, sbb ramai dah kena tag nih)

  • kak ai - aku soker pompuan nih...sbb dia sgt2 sengal dan pak lawak...aku soker family dia yg begitu loving
  • tinie - dia ni ibu kepada fatin...keje dia soker mkn cam aku gak..kahhhhhhh
  • lea - ibu kepada 2 anak teruna yg happening
  • imah - seorg yg soker memasak pelbagai masakan kampung...tingin nak merasa masakan dia
  • ainey - ibu kepada mifzal yg tinggal kat perak nun...jauh tuh..

5 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

aku nak ko jd blogger tegar tu yg aku dok tag ko je. lg pun nak tau la ape yg ko suka. no. 1 tu mmg la ye, ko mmg mnat make up & terror makeup2 nih. hhehe..

tq sebab jawab tag aku. ni yg buat aku nak bg lagi. :)

suhida berkata...

mmg nomie,tgk gambo ko semuanye mesti bermekap..ajar aku mekap sikit.aku ni mmg kua uma,tepek bedak je.tu pun kdg2 tak tepek langsung.ngeee..

nome berkata...

alya: aku mmg soker bermake up...ontah la..hobby kot...minat pun ye gak..nak simpan impian belajar make up dan tingin nak make up kan org..insyAllah

suhida: ala su, aku bukannyer terrer sgt...conteng muka sendiri bleh la sbb dah biasa...kalau muka org, sure aku gegel2...

A.I berkata...

Saper pompuan sengal ala-ala pak lawak tu wei??? isk..
tp kan nome, pompuan sengal camtu biasanya malas nk buat tag2 ni. kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
boleh? ala, bolehkan jelah..


( . )( . ) - ni utk kau sebagai penganti TAG

Ummi Nuhlan berkata...

uitttttt..kak mie...kena TAG da.. hehehe..nanti imah laksanakan.. buat masa lani memang xleh setel lagi...heheheeh..
wahhh..dapat title suka masak tu..ahahha..nanti mai perlis habaq cheq noo...leh la cheq masak kat kak mie..