Khamis, 26 November 2009

Senam bersama Aleesya

sblm aku nak bercerita, aku nak amik kesempatan pd kwn2 aku yg tersayang...x kira la sesapa pun..aku ingin memohon ampun dan maaf sekiranyer aku ada terkasar bahasa dan menyinggung perasaan...aku juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua muslimin dan muslimat...hati2 di jalan raya pd sesiapa yg ingin pulang ke kampung....
berbalik pada citer aku semalam nih, alhamdulillah aku sampai awal, mgkn ada org dah start bercoti nak balik ke kg, jd dgn selesanyer aku drive rilek balik ke umah...jalan pun lengang jer...x sabar aku nak balik kg ptg nih...kazen2 dah tepon nak buat karaoke dan bbq kat kg ari raya nih...sambil2 bakar ayam dan segala mak nenek, sambil2 tu gak la melalak x hengat...aku soker...sbb dah lama windu nak jmpa kazen2 aku nih...
ok ni citer psl leesya...seperti biasa, leesya kalau nampak aku balik, sure tarik tangan aku nak salam..pastu tarik baju aku dan amik kasut dia..maknenyer dia nak kuar la tuh, maka aku dgn rasa gembiranyer bawak dia jap ke taman main boyan...sokernyer dia bile dpt main boyan..dekah2 ketawa...ate aku jarang bawak dia ke tmpt main ni sbb H1N1....tp smlm cian punyer psl, aku bawak la jugak tu pun skjp jer sbb dah nak maghrib
pas maghrib, leesya main senam lompat2, sonok aku nengok dia cuba byk kali tuk melompat...tp tu arr...x leh nak lompat..x tau sbb apa, sbb montot dia ker or sebab pampers dia? kahhhhhhhh...korang tgklah aksi2 dia nak lompat kat video bawah nih...



aku yg sgt gembira bergelar ibu...rasa syukur yg tak terhingga kerana dikurniakan cahayamata bernama Aleesya Azzalea



Aleesya yg gigih tuk melompat...mari bersenam bersama!


5 ulasan:

Ryn berkata...

dah start wat cubaan lompatan yee...hehehehe...nnt jadi cam adam asuk terlomapt2

nome berkata...

tu la psl...aku rasa leesya dah kemaruk nak melompat sbb nengok abg adam main lompat2 aritu...tu yg leesya gagah belajar nak melompat...ekeke..

saveme_zero berkata...

selamat hari raya jugak beb. sakan ko anak banak excercise erk..hehehe

nome berkata...

selamat ari raya tuk ko gak...x blk kg ek? aku dah x sbr nak balik kg nih walaupun kg ku itew sgt la dekat...ekeke...

Mrs. Simplicity berkata...

tgk video leesya ni tetibe teringat anak dara aku. heheh... sungguh2 dia nak lompat tu tp tak mau naik kaki nye ek. biasa budak start lompat2 ni umo bape eh?