Khamis, 19 November 2009

Kisah Ari Selasa & Rabu

senang aku sumbat terus 2 stori dlm satu entry....malas nak new post bebanyak sbb aku ada keje tag nak kena wat...kahhhhhhhhh...thanks to allyani yg susah payah bagi aku keje umah...nnt ko...ko tgklah keje umah aku tu nnt alya...jgn muntah ijo udah la yer...
ok, smlm aku amik EL sbb anak aku leesya kena batuk berkahak...pakej sekali ngan selsema dan demam yg dedar2...jd harus dgn kadar segera bawak dia ke kinik...bibik aku pun kurang sehat gak..jd aku nekad amik EL dok umah jaga anak2 aku nih..ekeke...sonok wei dok umah dlm musim2 sejuk nih...mata ngantuk jer...stim memanjang...korang layan gambar yer...aku sertakan sekali gambar aku naik monorail ngan komuter selasa lepas...ate aku rempit pagi selasa tu ngan laki aku..so balik bercinta la naik ketapi dan tgu laki aku amik kat stesen batu tiga..gile bap ramai org dlm ketapi...abis tercepit aku kat celah2 org...eventhough aku ni bertubuh gebus, tp aku kalah dgn tusukan2 badan org....mmg kalah weiiiii...korang tgk sendiri....so arini aku drive semula...lantaklah...janji aman...kahhhhhhhhhhhhhhhh


keadaan kinik sgt2 kosong..i loikeeeeeee!!!!



leesya yg sempat bermain kat kaw kinik tu sbb xde org







ni kejadian ari selasa...keadaan yg sgt2 tercepit dlm komuter menghala ke shah alam...









aku tadah je la idung aku ni...mana2 aku letak muka aku...sure bawah ketiak org...beluwekkkkk....wangi nak mampos!! kahhhhhhhhhhhhhh



aku yg sempat pose dlm monorail...padahal tensen tuh



inilah pak mat yg sanggup jadi tour guide aku..kami sama2 menghala ke shah alam



suasana dlm monorail





6 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

aku ucapkan terima kasih kerana ko mengambil berat tentang kerja rumah yg kuberi. kaahhhhhh... hehe... oooo jgn la bagi aku muntah ijo dgn keje sekolah ko pulak me. hehe...

laa..leesya demam, dgn bibik sekali demam. sesekali jadi suri rumah bestkan. tapi takleh la jdkan keje ni sebagai keje tetap. sebab takde income. heheh...

waaa...keadaan dalam tren sungguh ngeri beb. kalau pegi keje tu ok lagi, kalau udah time balik keje, macam2 bau ade. eiii tak sanggup! rela aku redah jem. heheh..

leesya ok dah ke?

Ryn berkata...

hope leesya ok2 aje...dah lama tak tgk secara live ank dara ko tuh...

wow, ramai tu org2 dlm itu...ada macam bau...hahahaha aku ada experience mende2 nih...so aku phm benau perasaan ko tu...

fazilzura berkata...

sian nye aleesya.. hope dia ok ... musim le skang ni kene jaga2 skit..


KAHHHHHHHHHHHH ko ni mmg gile kamera.. dlm tren yg melambak2 org tu ko leh snap.. kalau aku segan .. sure ramai pandang2 kahh ..
pehtu leh plak snap muke sdiri .. kahhh muke tensen dgn bau2an acem tu .. hish aku cukup mual...

** aku ngeri nk wat tag dari alya hhuhuhu

nome berkata...

alya: aku mmg amik berat bab2 tag nih...cuma tgk rajin atau tidak jeer nak wat...kahhhh...tp ko punyer pasal, wajib aku buat...jgn wisau..jap2 lagi aku hapdet slowly...

ryn: aku pun windu nak nengok adam secara live...camne ngan dia skrg nih...tp jgn risau beb...kita kan berjiran skrg...dekat jer...bleh je nak terjah menerjah...

zura: aku ni pedulik hapa kalau org nak pandang...ate dah tensen sgt dlm train...aku amik gak gambar sbg bukti...kahhhhhhhh...bab2 bau tu jgn ckp lah...lu pikirlah sendiri...

mamashasha berkata...

dah lama aku tak naik tren...awal tahun ni aku naik coz nk cepat sampai kononnye nk jumpe mak aku kat pwtc..sekali naik ambik ko...tobat!!den taknak naik dah berimpit2 mcm sardin beb....naik lemas aku dgn mcm2 bau...tapi ko me....aku respectla siap blh ambik gambo lagi....

AieZa berkata...

uishh ramai gile org tu.. bole lak ko snap2 gambo eh.. hebat lah ko mie.. hahaha.. i likee..

leesya dh sihat kn?? aku doakan dia terus2san sihat.. aku pn nk tgk leesya live.. aritu pndang dr kejauhan jer.. tgh pantang kn.. xsabo nk tunggu bln 12 nih... event ape??? tunggguuuuuu... hahaha.. jgn sentap sudahh..