Rabu, 11 November 2009

Farewell Party COO

smlm ptg ada farewell party for our Operating Director, Mr Graham Scott...tangkap nangis lalak aku tau...aku kan di antara org yg terawal keje kat opis nih...termasuklah si dia yg dah pencen nih...keje sama2 area tawun 2004...masa tu FVSB baru wujud beberapa bulan...asalnyer mat saleh ensem ni berjawatan Marine Supt ajer...pastu naik slow2...dari GM, jadi COO...pastu last sekali DO...very the bangga with this mat salleh...i proud of u lalink! aku gak jd kuliketip biasa jer...kahhhhhhhhhhhhh....xpelah..yg penting aku epi ngan salary dan keje aku skrg...i lap this company so so much...
jd meraikan si graham yg nak pencen jaga cucu nih, kami ada wat party kecik-kecikan kat opis area kul 4.30pm...tp masing2 tangkap leleh bile mat saleh ni gomol each other...biasalah style barat suka main pelok2 ciom...aku terus kejung bile digomol ngan dia nih..dari dulu sampai skrg suka tol gomol2 org...kahhhhhhhhhh...dah style dia camtu...kita yg org asia ni jgn la terikut...haram k!



aku bawak bekal ari2 tau..ni lauk t'hari smlm...ikan tongkol berlauk...sgt sodap!!!



spt biasa nasi sgt ciput...bajet diet la konon! aku x abis pun nasi ni tau...sgt syok ratah ikan jer...




kejadian ptg smlm farewell party...pose dulu sblm si graham bg ceramah



dak ni dari mula masuk sibuk nak bergambar...jom kak mie gambar ngan saya...aku ok jer...i loikeeeee!!!




dua2 ni penah jd boss aku...hat baju biru tu ex boss aku yg dah benti..la ni jd COO kat opis nih..dato panggil dia keje sini balik...dpt adiah mcm2 dia smlm...tp x sempat packing naik flight dia mlm td...so kitaorg antar pakai DHL ajer..



present lagi si graham ni dpt...manyak syiok oooo

very sweet card yg direka oleh kami dari staff FVSB...just for u lalink!


tu aku..korang nampak tak...yg tgh duduk malu2 meow tuh...kahhhhhh



dia yg tengah menahan sebak tgk card yg kitaorg bagi




the foodz....antaranyer domino pizza berdulang2...kfc berkotak2...kek sampai 2..pastu setalam karipap, JCO donuts yg berbakul2 dan apa lagi ek..byk gilos!


antara foodz yg aku sebat smlm...muntah ijo mkn sampai lebam



antara pizza yg sempat aku snap..sekejap jer abis...mmg dasar molot kebulur masing2


hah! apa lagi..serbuuuuu!!!!

aku sedih sgt smlm...so aku attachkan gambar yg aku amik sblm kawen sempena besday aku kat opis tawun 2005...aku ngan dia sgt rapat cam laki bini tau..sib baik tunang aku x tau..kahhhhhhhh...abaikan body aku sblm kawen yer...sgt menci tau..bile la nak dpt that figure back


selesai jer party farewell party smlm..aku nangis mencurah2....take care graham...kalau i kaya, leh i jumpa u kat london...kalau tak, i call u dari london weight management je la...kahhhhhhhhhhhhhh

9 ulasan:

Ryn berkata...

alasan nasi ciput tu mcm tak kena je...sebb ko nak bantai domino tu kan...kan kan,,,kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ko udah bocor rahsia aku...mmg itew motip aku sbnrnyer...kurang mkn nasik...tp menambah2 mkn pizza dan keepsi...diet tak aku? kahhhhhhhhhhhh

fazilzura berkata...

memula aku harus x percaya itu nasi seciput.. cz kalau tuk haku ala2 cm celah gigi yek.. rupe nye hambik ko berkotak2 domino...

2004 baru bukak yek, kalau aku dpt situ entah2 aku pun ala2 otai dgn ko beb .. kahhhh ...

** kalau big bos mat saleh sgt2 dan amat2 ler besh , diorg x kedekut dan x sombong langsung... emm tingat time aku keje exxonmobil

AieZa berkata...

hahahaha.. call from london weight management aaa... gelak besar aku kt opis ni sorg2..

mkn je la mie.. selagi bole mkn.. nnt dh xleh mkn sedih gakk..

ira berkata...

dh xde MR. RICHARD GERE dlm Ventures..

nome berkata...

zura: sgt2 setujuk ngan ko beb...mat salleh ni sgt lomantik, sgt bertimbang rasa, sgt2 menghormati kaum2 hawa...kalaula ko keje sekali ngan aku kat sini, aku mmg sure giler opis ni leh terbalik...karam kapal ooooo...yelah, dah memasing sporting gilos...kahhhhhhhhhhhhh

aiza: dekah2 ko ketawa ek? kahhhhhhhh..mmg tol apa..nak harapkan aku gi london UK nun, lom lg la kot...so aku kol je lah dari LONDON WEIGHT MANAGEMENT...KIRA LONDON GAK TUH...KAHHHHHHHHHHH

ira: tol la ira...our RICHARD GERE gone already...dia pun dah kol mlm td gitau dia nak fly to london...huhuhu....sebak didada mie nih...

A.I berkata...

harus la kau sedey...dah keje lama skali. tp kau gumbira dpt makan kan? kan? kannnnnnnnnnn?

Mrs. Simplicity berkata...

mesti ko rapat betul dgn dia kan? yela, da bape lama keje situ. alih2 nak pencen. mau tak sedih, kalau aku pun tak tahan gak sure leleh gak.

tapi makanan2 itu walaupun segera tetap maveles. bekal yg ko bawak tu makan tak? heheh...

mamashasha berkata...

wei mkn free lagi kamoo ye...mmg murah rezeki ko kat situ me....selalu sgt mkn free ni...wah kagum aku beb ko masih maintain bwk bekal...