Khamis, 26 November 2009

Besday Party sambil melantak Prosperity Burger

arini 26th nov 2009, genaplah umo dak ni 29thn...dia ni a.k.a besfren aku kat opis...orgnyer kecik molek, tp pangai gilak cam aku..walaupun lain bangsa dan agama...aku beruntung sbb dia ni jenis paham agama, budaya dan apa2 jelah...very understanding...ibu kpd seorg anak yg cute Janyaa (sgt jeles k sbb body dia very the selim river like anak dara!...to my dear komi, i wish u happy besday and alwayz hepi with ur family...hope u bunting next year yer! ekeke...

then after majlis potong2 kek selesai, we all terus terjah McD secara delivery tuk merasai kesedapan burger prosperity...(to my hubby "sori ye abg, ayg mkn dulu sbb org opis belanja, nnt kita serbu sesama yer") bg sesapa yg lom merasa, gi lah terjah...sgt sodap k! jom layanz gambo!













5 ulasan:

fazilzura berkata...

KEK ... MC D ..
aduyai beb , ko ni ckp diet .. cmno ni ...

besh nye ado kwn baik yg cbrate bday ...

nome berkata...

ko nampak aku cam kuat mkn kan??? kahhhhh...tp sebetolnyer aku cuma mkn burger tu jer..x abis pun...yg fries ngna air tu aku bg org lain...kek tu lak, aku setakat rasa di tekak...idaklah byk mana pun....semangat aku masih kental tuk kuwus nih..kahhhhhhh

Dayah @ Real Ummu berkata...

punya la melantak burger, sampai mata pun juling..kahkahak...

-wijdan-

nome berkata...

aku kalau dah burok lantak, mmg xde ghupe aku dah...kahhhhhhhhh.....

Mrs. Simplicity berkata...

kek itu.. buat aku nak cari kek. aku ni skang ari2 makan kek beb. aduhai...

belum terjah mcD utk prosperity lagi tahun ni. tp rasanya dia kua kan awal kan? mmg meletop kepedasan dia..