Selasa, 24 November 2009

Citer ptg smlm

ptg smlm aku cepat je sampai umah...mgkn sbb coti sekolah dah stat..so heaven sampai umah awal...selalunyer aku kuar umah bergelap..balik pun bergelap...tp smlm kuar umah bergelap...balik masih siang...mmg sorga bg aku...sonok gilak...
balik2 jer leesya sedang punggah barang menan dia dlm bilik peberet dia tuh sbb kat situ terletaknyer sumer brg2 menan dia...khusyuk giler main sampai aku balik pun dia x sedar...selalunyer berlari kat aku nak salam...ni tak...mgkn dia pun x sangka aku balik awal kot...
mlm tu plak, melepek ngan ayah dia tgk tv...bukan kartun tau..tp berita...skrg ni berita pun dia layan...janji tv on...korang layan gambar kat bwh ni yer



leesya yg sonok punggah menan








halamak, pampers tersembul la...cekci la plak





leesya ni sgt rapat ngan ayah dia...mesti nak lepek bawah ketiak ayah...
aku amik gambar pun dia x pasan...syok layan berita

hat ni baru terperasan kot...ekeke


6 ulasan:

Ryn berkata...

Muka fresh baru pas mandi tuh..hehehehe...punggah nak punggah...sat g ada org kemaskan...hehehe...

leesya ni anak ayah, tidak dipertikaikan lg...

fazilzura berkata...

anak gurl mmg dgn ayah yek ...??
emm kalau anak boy sah2 dgn ibu nyeeee yuhuu ...

Mrs. Simplicity berkata...

khusyuk si leesya main smpi tak sedar ko balik ye. yela, bak kata ko, selalu bukan time ko balik, tu yg tak sedar tuh.

leesya rapat dgn ayah ek? apsl nia tak rapat dgn papa dia ek? hehehe..

AieZa berkata...

ye ahhh.. hana pun baik ngan papa dia..

terang lg umah ko eh.. elok laa terang2 dh smpai umah...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

sweet tau anakmu
sgt comel
putihhhhh melepakkkk
rasa macam nak geget

nome berkata...

ryn: ko kan dah tgk secara live leesya rapat ngan ayah dia...tol tak dia rapat ngan ayah dia? kemana2 ikut je montot ayah dia...aku yg jeles tau...yg kena belah, pewot aku...tp yg dpt org lain..huhuhu...kes jeles nih!

zura: tol la tuh, tgk ryn ngan adam...adam rapat ngan mama dia...so aku tingin nak dpt anak boy plak..so bleh rapat ngan aku...amin

alya: hayuk! nape ek nia x rapat ngan papa dia...sbb mama dia lagi happening kot..sbb tu nia suka ngan mama dia

aiza: kita senasib...huhuhu

tinie: leesya ni idaklah putih mana pun...hat muka je cerah...hat kaki tgk...ala2 milo gak la...