Selasa, 17 November 2009

Aku Kejung

smlm tepat kul 5.30ptg, aku dah menapak kuar dari opis aku ni...kononnyer leh la aku reach rumah dlm kul 7ptg...leh gak aku main2 ngan leesya....tp sangkaan aku meleset...aku kejung 2 jam setengah dlm keta....sket punyer teruk jem smlm...kemana2 jalan sumernye jem...penyapu tol...dah la loper nak bawak makanan or minuman dlm keta...jd haruslah aku melepek buhsan....sambil bawak keta, aku pasang dvd layan citer...leh abis satu filem ko dlm keta...nampak sgt jem giler bap smlm...dahlah sejuk...berselimut bagai aku dlm keta (aku ada spare selendang dlm keta)
sampai je umah dlm kul 8.30pm...jd terus aku terjah ke jamban gi buang apa yg ptt....sbb air dah tebing sgt dah...pastu terus ajak asben aku mkn...lapo weiii...gegel2 aku dlm keta menahan lapo...pas dah abis melantak sumer, terus terjah pasar mlm plak nak beli ikan dan sayur sket...pastu balik dari pasar mlm, aku hengat leh la nak main2 ngan leesya...tp anak aku tertido awal....haruslah aku frust sgt mlm td...huhuhu...sumer serba x kena...jd arini aku nekad nak naik moto ngan asben aku...berdesup senang je naik moto, asben aku antarkan...tp kematu la plak montot aku nih....x kisahlah janji senang nak balik kang...korang tgklah gambar jem2 yg aku lalu smlm...



kat jln tun razak

aku ikut damansara...jem gak..sangkut kat sini xlah lama...dlm satu jam rasanyer...huwaaaaaaaaaaaaa!!!



lagi dan lagi


ke jam yg seterusnyer


ni plak kat dpn OU...jem gak...

9 ulasan:

A.I berkata...

kalau ujan harus la jem gilak. tp lama tul tu! bleh pegi balik melaka wei..

sib bek la opis aku dh pindah kt setapak tu. kalau x, harus aku pon kejung kt jln kucing!

fazilzura berkata...

beb , kalau 5.00 or 5.30 x cabut dr opis mmg harapan smp umh mlm le beb ..
smlm aku balik 6.15 gitu kul 7.10 baru smp umah .. penat haku

mamashasha berkata...

me...bkn ko jer...aku sangkut kat shapadu smlm setengah jam!takde accident pun cume hujan & kete byk je....

Ryn berkata...

kejung + kejang sumer ada...sabar je laa nak wat camne...kalo dah KL + PJ...ermm amik laa ko..jem KUASA DUA!

AieZa berkata...

dr terang smpai ke gelap baru smpai umah.. ermmm harus la merempit.. tp klu ujan lencun plak nnt kang..

ira berkata...

eeeee...x sanggup duk dlm keadaan jem gitu..
mau meraung kaw2..

nome berkata...

k.ai: harus ko syukur kak ai sbb opis ko bukan kat celah2 kl nih..kalau tak, sure ko haru nak gi keje...bercinta la ko dlm jem cam aku nih...aku ni dah pasrah sgt dah keje sini...ala2 cam filem pasrah tuh...kahhhhhhhh

zura: idaklah lama sgt ko nak jejak umah ko itew..kira montot ko baru nak hangat2...aku ni dah kematu montot ko tau...hampir sawan dok lama dlm keta...

bed: mmg aku akui la bed, kalau ujan je, mula la jem sana sini, kalau cerah, ok jerk...cam apa je kan...redha je lah...

ryn: beb, bukan kuasa dua dah...dah kuasa kuda dah nih...kahhhhhhhhhh...sila paham niat aku nih...

aiza: mmg tu yg aku cuak sgt kalau dah merempit naik moto nih...mau lencun aku nnt kalau ujan..bayangkanlah mascara aku nih..sure leleh2 itam jer kan bile kena air ujan...lagi takut org tgk aku nnt..tak ke bertambah jem...kahhhhhhhhhhhhhhhhh....

ira: tu ar psl..ni ira baru tgk gambar je tau..kalau ira alami sendiri..sure ira kena sediakan bantal or selimut dlm keta..jgn loper bekalan makanan sekali...kalau tak, nnt sawan...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

apa kata ko tgk filem hindustan, mesti tak perasan dah sampai.hehehe

Mrs. Simplicity berkata...

aku baca pun kejung me. yela, semalam seharian ujan kan. so kalau dah ujan tu = jem la jawab nye, siap ko bole beselimut, abis tgk 1 movie. rasa mcm nak balik kampung raya je... tension tuh beb dgn perut lapa lg kan..