Khamis, 22 Oktober 2009

YAHOOOOO!!!! AKU SOKERRRRRR!!!!

jeng..jeng...jeng...terkesima aku ngan surprise laki aku bg smlm...aku senyum sampai ke tinga bile aku nampak "BENDA" yg laki aku tunjukkan...kahhhhhhhhhh....yahooooo!!!! leh la aku dpt apa yg aku idamkan....ate wiken ni gak aku gi carik barang yg aku idamkan itew....
korang nak tau apa...sila tgk gambar2 di bawah...



eh..eh..ada nama laki aku la...tu dia..mohmed faizal mohmed hussin...



ish apa ni?



apa?!!! ada seribu hengget??!!!...apa kebenda nih? suspender nih???



jeng..jeng..jeng...inilah dia VOUCHER DARI DIGI, tmpt keje laki aku...dia bagi adiah voucher bernilai RM1000 hengget sbg token keje kat DIGI...voucher ini digunakan tuk membeli sebarang henpon kesukaan dan idaman kita...yahooooo!!! laki aku adiahkan voucher ni kat aku...jd dptlah aku guna tuk beli enpon idaman aku itew...apakah dia? tgu next entry yer....

nota cinta: to my hubby...susah2 jer bagi voucher ni kat ayang...i lap u sampai kiamat...kalau ada lebih, jgn loper bagi lagi yer...ekeke...i love u very strong....

8 ulasan:

Ryn berkata...

aku pun tompang sokerrrrrrrrrrr jugak...kalo ada lebey meh kat aku satu...

tak sobar nk tgk hat baru tuh...jeng3x...aku dah tau...

nome berkata...

ryn: kahhhhhhhh...ate kita sehati sejawa...haruslah ko tau segala2 yg aku kepingin..x gitew? apa2pun ini rahsia antara kita....ekekee.....kalau ada lebey2, aku hulur...aku x loper kawan...kahhhhhhhhhh

shah-ila-ain berkata...

wahhh...bestnyerrr.....tompang sonokk...ape lagikk mie terjah lahhh..wah melaram dgn henpon baru lah ko erkk..

Mrs. Simplicity berkata...

henpon baru? aaa harus la ko cayang lebih kat laki ko. sebab bagi kt ko. heheh... da survey2 ke nak amik hp mane? yg penting cari yg ade GPS, nak gi mana2 tak sesat. ekeke..

nome berkata...

mel: insyAllah kalau xde apa2, aku gi la carik...xdelah nak melaram apa..biasa jer...org lain ramai dah pakai enpon tu, aku je baru nak cuba pakai..ekeke...dah ketinggalan zaman...

alya: aku ni cam lah nak gi jalan sgt...KAPLA aku dah ada...jd x yah GPS pun xpe...x gitew ryn??? kahhhhhhhhhhhh

Ryn berkata...

oh saperkah KAPLA yg dimaksudkan di atas????

Mrs. Simplicity berkata...

ko la ryn, sape lagi. hahaha... kalau aku, next hp wajib beli gps, aku si buta jalan...huhu..

A.I berkata...

A'ah, kalau ada lagi, sila nagi kat aku plak ye...kui kui kui