Khamis, 1 Oktober 2009

Openg Haus Part 1 kat opis aku

smlm opis aku buat open haus sempena raya...kami buat port klang..eh silap..kami buat port luck beramai2...sumer pakat ramai2 bawak makanan...hambik ko..sket punyer byk sampai melecet tekak aku mkn smlm...terbawak2 kenyang sampai ke arini..muntah ijo ko mkn sampai terbeluek...
diantara menu sentapan open haus smlm...KFC, pizza, kek secret recipe, laksa, nasi beriyani, jelatah, salad tuk omputih, kuih muih, koktail, truffle (betul ke aku eja nih), spagetti, bubur, tempeyek, buah-buahan, dadih, rendang, nasi himpit, masak lodeh a.k.a lontong, roti jala ngan kuah kari ayam, roti dan bubur dorian, pulut kuning ngan rendang ayam...ish, byklah...mmg bleh buat tekak melecet...siap bertapau2 lepas abis majlis...kahhhhhhhhhh....
aku buat puding koktail jer...ekeke...mmg dasar :P


welkam..welkam...

tu dia...punyer la memasing kebulur...

posing di hari kejadian

yg belakang tu menyibuk jer...bolat mata ko dek!


ala2 manja la tuh...



ni apa kes posing kat jamban...


bersilat kat bawah korang yer...ha..mkn sampai lobam...
sompat lg tuh posing

penoh!

sobar! sobar!


the datuks...mkn tok...ni kami belanja...kahhhhhhhhh

team projek aku...hat cina bermisai tu boss aku yg baik hati...i lap u la boss!


ni pun salah sorang boss aku gak..sgt2 baik...suka laburkan duit...i lap u too...


pose jgn x pose

model mopiko, colgate ngan cikgu rubina...


nape molot aku terlopong nih? sendawa kot...kahhhhhhh


skandal aku kat opis...kahhhhhhh...ish tak arrr...ni geng sekapla aku...mmg kamcing...hotak pun mereng cam aku gak...sonok geng dia nih..umo sebaya ko...


di antara makanan yg sempat aku snap














8 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

sakannya makan.. macam2 ada....

Ryn berkata...

mn satu puding koktailnya...??
mkn mie selagi beselera...nnt br start sukat2..

nome berkata...

jue: mkn selagi bleh jue...baru lah pewot cam ikan kembong...ekeke...

ryn: ala aku x sempat snap koktail aku...nnt aku buat spesel tuk ko ek...tol lah ryn...time raya nih byk tol open haus..camne lah nak sukat makanan..huhuhu..

shah-ila-ain berkata...

weihhh aku bace menu ko pun dah nak terbeluwekkk...banyakk betolll makanan....kalau aku tuhh mau tengok jerr tak tau nak mkn ape hehe...

saveme_zero berkata...

mie..meriah erkk opis ko. opis aku,bape ketol je melayu..tu pun cam ampehh. sonok weii buat gini.

nome berkata...

mel: tau xpe...tu baru sket je tu, ko dah terbeluwek...aku ni lg la...arini ada lg open house company aku wat kat otel impiana...mmg muntah kaler pelangi la...mgu dpn ada lg...haru tol...

sue: mmg meriah opis aku ni...meriah ngan makanan dan meriah ngan molot2...sbb tu aku nekad sign mati kat opis nih...aku sgt sonok keje sini...ekeke...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

opis aku takde pon buat umah terbukak ni..huhuhu

nome berkata...

bestnyer mek siti pun bg romenan di belog aku nih...terangkat tau...i likeeee....

lahai opis x buat ek open haus...mgkn derang sibuk kot...sampai terlupa nak wat...tp xpe, kat kg mie nengok cam meriah jer beraya sakan ngan sedara mara...sgt syiok...