Selasa, 20 Oktober 2009

Presentation from New COO dan lunch free arini

t'hari td ada ucapan alu-aluan dari New COO (chief operating officer) dari Capt Stephen (ex boss aku)...so adalah td perjumpaan sekejap kat meeting room....then after that, capt Aw ajak mkn kat luar...perghhhh...rezeki jgn ditolak beb! harus pegi...kahhhhhhhhhh jimat uwang...adalah dlm 8 org cenggitu, capt aw banja...kat Q-Thai jer..dpn opis aku...tp all the lauks sgt sodap...thumbz up tuk Q-Thai...so korang layan gambar di bawah ni yer....


selingan dari aku...kejadian sblm meeting sotat...

berangan jap


meeting baru nak bermula


venturians!




pose dulu sblm boss berucap

masing2 kaki lentok...





lauk kat Q-Thai...sodap ooo ikan nganga nih..ni mesti kes x rela dimasak nih..tu yg lopong je molot ikan nih..kahhhhhhhhhhh


butter prawn...malatop gilos!


chicken pandan leaves...sodap gilak!

the lauks....

muka yg kebuluran....


with offshore guys...


boss aku yg pakai baju shirt putih...dia yg banja lunch arini...thanks capt aw!


marine supt angsi ngan offshore guys


the guys!

6 ulasan:

Ryn berkata...

ko pasti part presentation tk dgr sgt...tp kalo bab mkn2...huishhh segar terus...hahahaha..

aku kalo pi seminar gitu laa...dgr seminar melayang2 pala otak...tp kalo sampai bab mkn...laju je aku kuar...kahhh

Mrs. Simplicity berkata...

korang, sebelum meeting pun dan lagi berposing ek. heheh. ni mesti gang2 ko tau ko ade blog kan? heheh...

bak kata ryn tu, kalau da org nak open table, mmg tak leh tolak rezeki tu. sianlak nengok ikan tu nganga'an nye luas sgt. hehehe..

mamashasha berkata...

yup me rejeki jgn ditolak musuh jgn dicari....wakakaka...posing tak henggat kowang kan.....

Ibu Mifzal berkata...

hehe..sonot woo..org banjer..bab makan mmg syok..bab kena dgr presentation tu yg x minat..

fazilzura berkata...

FULAMAKK>. x leh tahan tgk itu mulut ikan beb .. aduhhh sure sedap tu ..

kah betui2 time dlm bilik meeting sure masing2 dok pk benda lain.. dok pk makan ler tu ..

** amboi ko.. sempat lg posing maut tu.. kahhh

nome berkata...

ryn: aku kalau bab2 org bebel dlm seminar, mmg aku layan burak kat belakang..kahhhhhhhh...dasar apakah itew? tapi kalau bab mkn...wajib langkah panjang...kahhhhhhhh

alya: sumer org kat opis aku ni mmg tau, aku kuat pose maut kat sini..pantang ada cahaya, terus senyum menjela...kalau kilat sambar menyambar pun aku senyum gak...

bed: kahhhhhh....bak kata artis...NO KOMEN...kahhhhhh

ainey: mmg tol la ainey...bab mkn mmg laju...tp kalau bab bersyarah, mmg aku sangap...

zura: all the lauks yg boss aku banja tu, sgt2 malatop...kalau aku beli idaklah sedap sgt...tp kalau dah namanyer percuma...sumernyer sedap...x gitew? kahhhhhhh