Khamis, 29 Oktober 2009

Tebus Voucher

entry dulu aku ada bgtau psl voucher enpon yg laki aku dpt dari company dia DIGI....so smlm dia dah tebus voucher tu dgn beli enpon kesukaannyer...dia amek enpon jenama nokia 5800....rege pasaran dlm RM1368...tp sbb dia ni staff digi..so dpt spesel price..RM1080...jd laki aku hanya tambah 80 hengget ajer...mula2 aku hengat nak rembat enpon kesukaan aku...tp rege riban x hengat...jadi aku mengalah ngan mocong itik yg x hengat..ekeke...tp sbnrnyer aku gurau2 jer...aku bukan beria nak sgt...tp kalau dia sendiri offer nak beli enpon yg aku nak tu pakai duit bonus dia....aku sbg isteri x bleh nak menderhaka...kena dgr ckp somi...kahhhhhhhhhh...alasan sungguh...
lagipun aku mmg soker tgk laki aku hepi dpt barang kesukaan dia...its ok lalink...ayang hepi tgk abg hepi setelah penat bekerja...nway it is a token for u...i lap u sampai kiamat...



voucher yg DIGI sedekahkan kepada staff2nyer...tengkiu DIGI...i will follow uuuu....

inilah enpon nokia 5800 yg somi aku idamkan
whole set with warranty...



punyelah laki aku soker ngan enpon baru dia nih..sanggup godek enpon dan abaikan bini sampai ke pukul 2 pagi...lantaklah ko bang...janji abg epi...jgn loper janji abg tu yer...ekeke....

7 ulasan:

fazilzura berkata...

enpon tu express muzik ke???
mmg smart.. aku suke enpon slide huhuhuuhhu x tercapai lg duit ku nk tuko... jeles tgk pak ajil dgn enpon E71 dia huhuhuhu (tp dia nye gabak benor.. aku nk yg slim2)

nome berkata...

aku idak paham sgt beb psl enpon2 nih..cuma ada satu enpon yg aku minat dlm pala otak aku nih...tp lom tercapai lagi hasrat nak beli...ko kena bykkan jual kueh tuk raya aji nih...sure dpt beli enpon yg ko nak tuh...

Jue @ atanayuiman berkata...

wah...!! syok nyerr.. ujung tahun nie kak mie sekeluarga murah rezeki...

Ryn berkata...

rezeki2...pas satu...satu kan...alhamdulillah...hepi utk korang...

aku pn tak reti bab henpon ni sgt..tp memg sgt cun itu hp...

Mrs. Simplicity berkata...

mmg hp idaman aku gak ni. tp tak mampu lg nak beli. tgk org pakai je la. ayah aku nak beli hp, sebab suka hp ni, kitorg soh ayah kitorg beli ho ni, sudahnye mengamuk sakan sebab nak sms takde keypad. hahah... skang da expert la kot. memula pening sebab banyak function. sampai laki ko lupe kt ko kejap ye dok godek hp. biasala tuh, bnda baru dpt. :D

nome berkata...

jue: alhamdulillah....bersyukur tak terhingga pd rezeki yg dikurniakan...semoga ingatan kita pd Allah lagi kuat dan terus kuat...aminnnnnn

ryn: ko pun sama ek, x bape reti psl gadget nih? sama ar aku pun...

alya: pergghhh dasat ar apak ko alya..pakai enpon canggih...harus aku belajar dari dia...sbb aku ni x bape nak canggih...kalau pakai hat mahal, rasa rugi jer..balik2 kol in and out, pastu sms, pastu tangkap gambar..tu je la keje aku..rugi kan?? kahhhhhhhh

shah-ila-ain berkata...

mie akhirnya ko korban utk hubby terchenta yerr....bagus istri yg perihatin lah ko ni....janji cek abe sonok kite pun tumpang sekali kann...