Isnin, 26 Oktober 2009

Gedik Santai

bile ati dah sawan nak ke pavilion...haruslah terjah dgn kadar segera...kejung dok opis lama2..sejuk weiiii...lagi satu tujuan aku ke sane sbb aku ngidam nak mkn kue teow goreng power tuh...sgt soker...kalau gi sane, wajib mkn kue tiow dia...sodap sesangat...murah jerk...7 hengget sepinggan...sket punyer byk...
pastu dah mkn sumer, main pusing2 kat pav....terus la aku sambar sehelai subang yg sgt murah dan cantek...kwn aku lak sambar skaf gambar rama2....murah sesangat skaf tuh...rege 1.90sehelai...gile best! bile aku nak beli skaf fesyen rama2 gak, udah kehabisan, kena tgu stok baru la gamaknyer.....jelesnyer...last2 tuan punyer x rasmikan, aku yg merasmikan...kahhhhhhhhhhhhh....




tetiba mengada nak gi naik keta...terus sawan nak ke sana..



cuba cari parking...padan muka



bengang sbb parking penoh



aku dah sampai food court...muka kebuluran....



inilah kue teow goreng yg sgt malatop di tekak ku...

aku yg merasmikan skaf org...kahhhhhhh...tuan punyer dah bg keizinan....ekeke....



murah sesangat skaf nih...1.90 jer...ok ker aku pakai camni ek? gatal nak melaram...kahhhhhhh

6 ulasan:

Ryn berkata...

i like scarf gitu....simple je kan...tp biler dipakai marveles terus...scarf ye yg marveles, bkn org yg pkai scarf tu...ngeeeee~~~

nome berkata...

ryn: kahhhhhhhhhhhh....siut je ryn...tp mmg cantek gilos skaf itew...i loikeeee it tooo...tp tu la..fesyen abstrak dan bunga2 byk la...tp hat rama2 nih, tinggal tu je selai...huhuhu..ko kan soker pakai skaf2 cenggitu, elok gak aku rembat tuk ko sekali...aci tak? kahhhhhhhhhhhhh

Mrs. Simplicity berkata...

kalo gi pavillion wajib la nak try gak k.teow goreng yg ko canang best ni. ko berscarf? cun! kena beli stok banyak2 la bole match dgn baju la. betambah 1 lagi accessory ko nanti :)

mamashasha berkata...

siot je muke kebulor ko tu me...kahhhh tak blh blahhhhh la....sodap sgt eh?ok kalau aku ke sana harus di toray kueteow mantop tuh....scarf? cantik me....org punya lagi canteekkkkkkkkk!!

nome berkata...

alya: aksesori yer? kahhhhhhh....aku idaklah amik byk sgt...dlm 10 elai je kot..sib baiklah rege 1.90 ajer...kalau rege selai 19 hengget...mau posa aku sebulan dua...kahhhhhhhh...aksesori punye pasal...sanggup posa sebulan dua tuh...kahhhhhhhhhhhhhhh

bed: mmg x bleh blah muka kebulur aku tuh....kahhhhhhhhhhhhhhhh...tp mmg tol la ckp ko tuh, kalau dah nama barang tu org punyer...mmg cantek jer di mata...kalau barang tu kita beli sendiri...bile pakai cam penyapu jer rasa...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ryn berkata...

tau je ko aku suka scarf2 gitu...betol2 sehati berdansa laa kite...hahahahahaha..