Jumaat, 9 Oktober 2009

Farewell Party tuk Senior Manager

pg harini aku amik EL memandangkan mak aku ada appointment doc kat HKL pg td...so aku coti half day sbb nak temankan bibik aku yg selalu koma kalau anak aku nangis2 demam nih...aku hengat nak amik full day tp memandangkan arini ada farewell party tuk senior manager kat opis aku...haruslah aku dtg keje gak demi dia nih...yelah, manalah tau dia ajak aku keje sekali ker...kahhhhhhhhh.....x kot sbb aku rasa aku sign mati je keje sini...dah cocok sgt ngan diri aku...
boss aku lg sorang mintak aku jd driver kutip pizza dominos yg diorda...sbb aritu motor delivery pizza tu tersangkut kat pokok (ayat cover marah nih)....menci...xpelah, sbb boss aku offer keta bmw dia kat haku...haruslah aku pun senyum sampai ke tinga....kahhhhhhhhhh.....dgn kadar segera aku pi kutip pizza selambak nak mampos tuh kat the weld...sib baik dekat sejangkang kera...
nota senget: anak aku leesya dah kebah dari demam dia..thanks pd kwn2 yg mendoakan kesihatan nyer...dan x luper pd ryn yg kerap sms dan kol aku tanya pasal leesya...bukan ryn ajer....tp sepelusuk kwn2 yg baik hati amik berat psl anak aku...aku hargai...lebiu u ooollzzzz!!!
now anak aku ada rupe2 nak kena chicken pox...selera mkn dia sgt berkurangan..makin susut badan dia....huhuhu....selera minum susu pun biasa2 jer...tp aku akan pastikan dia dpt bekalan susu berterusan...skrg ni dia minum susu mamex gold takde laktosa...aku sgt2 mendoakan dia sihat segera dan aktif cam selalu...dan aku mendoakan dia ada selera mkn dan minum susu....
bp aku naik jer kebelakangan ni sbb ketidakcukupan rehat...mlm td aku cek 130/85...pastu arini 129/85...tinggikan??? huwaaaaaaaaaa...pttlah kapla pusing2 jer...igtkan aku bunting...tp x kot sbb baru abis peod....alamak, terlebey sudahhhhhhhhhh.....


aku the pizza girls...gambar kureng memuaskan sbb kwn aku sorang ni gegel2 amik gambar...dia gayat amik gambar kat esclator tuh...kahhhhhhhhhhh

pose dulu...kahhh....

melantak korang yer...ada rasa masin tak pizza tuh...yelah, peluh 7 keturunan aku mencurah2...kahhhhhhhhhh


hat berdiri tgh mengomel ni la senior manager aku...umo dah nak masuk 50....tp rupe ala2 35....

hai capt...promote tmpt keje baru ker?? jgn loper CV yg i bagi kat u tu yer...kahhhhhhh


4 ulasan:

Ryn berkata...

Ko EL pagi tp ko keje sampai mlm kire ok ler tuh...hehehehehehe...
makan tetap mkn....pasni diet ler balik cam biase...

p/s: leesya cepat semboh ye...nnt leh dating ngn adam...

asal nmpk gmbo lessya...adam sebot 'cha' 'cha'...dah leh kenal dah..

mamashasha berkata...

ko ni me sempat je..aku semlm ralat sgt tak joint open house opis aku..tp nak wat camno...saper nak jaga shasha kalau aku takde...aku doakan lessya cepat sembuh..itulah demam panas ni mula2 mmg kene peratikan samada nak kuar campak or denggi ke...tapi berterusan selalunya infection...ok ko pun take care jugak...

fazilzura berkata...

BEb .. ko beli piza tu kat benua mana .. smp siap peluh mencurah .. kahhhhhhh aduyaiiii ... lawak betui

syukur leesya dh ok...

nome berkata...

ryn: kahhhh...statement perli aku tuh..haruslah aku balik lewat jumaat lepas sbb merempit naik moto ngan laki aku...haru tol...meremang bulu roma aku ni kat opis..sib baik ada kwn sorang dua temankan...

bed: alhamdulillah leesya dah sihat kembali...chicken pox dia pun dah kering...aku doakan shasha pun sihat seperti sediakala..susah ati kalau anak x sihat...mmg kita terpaksa loperkan open haus ni kalau anak x sihat...aku dah terlepas 8 open haus wiken lepas...huhuhu...

zura: kalau diikutkan x jauh la beb...lebih2 lg aku guna keta boss aku..tp jln kat dpn opis aku ni jem gilos...dari dekat terus jd jauh...pastu gegel2 berlari kejar amik pizza...tu yg peluh 7 keturunan kuar tuh...kahhhhhhhhh